AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 vagina. Stopper det dere fra å slikke? Eller fortsetter dere bare? Anonymkode: 00cdb...478
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 De varierer sikkert det like mye som kvinner gjør når en ser forsats på menn. Anonymkode: 5a133...07b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De varierer sikkert det like mye som kvinner gjør når en ser forsats på menn. Anonymkode: 5a133...07b Forstår ikke setningen din. Anonymkode: 00cdb...478
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Voksne menn vet t kvinner har utflod Anonymkode: b493d...016 9
Gjest 07.27 Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår ikke setningen din. Anonymkode: 00cdb...478 Reaksjonen varierer sikkert. Akkurat som at kvinner reagerer ulikt på forsats. Eller precum som det heter på godt norsk. Forøvrig ikke min setning, jeg er bare besserwisser.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Hvis det renner ut noe som ligner sæd ville jeg faktisk lurt på om hun har vært utro. Hvit utflod?? Det var nytt for meg. Greit å vite🙂 Anonymkode: daa07...d91
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvis det renner ut noe som ligner sæd ville jeg faktisk lurt på om hun har vært utro. Hvit utflod?? Det var nytt for meg. Greit å vite🙂 Anonymkode: daa07...d91 Er du 14 år? Anonymkode: 62548...4fd 40
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #8 Skrevet 29. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er du 14 år? Anonymkode: 62548...4fd 😂 Anonymkode: 7a0f4...d12
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #9 Skrevet 29. september 2021 Det smaker stort sett ingenting. Jeg har smakt på min egen. Sperm har en langt mer potent og distinkt smak. Anonymkode: 7a0f4...d12 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #10 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis det renner ut noe som ligner sæd ville jeg faktisk lurt på om hun har vært utro. Hvit utflod?? Det var nytt for meg. Greit å vite🙂 Anonymkode: daa07...d91 Eh, du har litt lite kunnskap om kvinnekroppen eller? 😅 Anonymkode: 8955b...1f7 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #11 Skrevet 29. september 2021 (endret) Jeg personlig hadde foretrukket om du ga beskjed på en grei måte, så kunne jeg tatt en liten rask kattevask på badet og fortsatt etterpå. Anonymkode: 00cdb...478 Endret 14. september 2022 av Rhodiola 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #12 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du 14 år? Anonymkode: 62548...4fd Nei, langt ifra. Jeg er verken ung eller uerfaren. Jeg har bare ikke sett hvit væske renne ut av vagina før. Jeg ser bare klar væske. Du tar en nedlatende tone, men hvorfor? Hvordan kan dette være noe å disse meg for? Anonymkode: daa07...d91 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #13 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, langt ifra. Jeg er verken ung eller uerfaren. Jeg har bare ikke sett hvit væske renne ut av vagina før. Jeg ser bare klar væske. Du tar en nedlatende tone, men hvorfor? Hvordan kan dette være noe å disse meg for? Anonymkode: daa07...d91 Utflod er ofte hvit. Google it Anonymkode: 8955b...1f7 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #14 Skrevet 29. september 2021 Blir av og til veldig våt, da vil det jo tyte ut væske. Har smakt selv og synes det smaker friskt og egentlig litt godt, litt sitrusaktig. Mannen min blir enda mer kåt når det tyter ut safter. Anonymkode: 11382...f59 1
CorvusCorax Skrevet 29. september 2021 #15 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei, langt ifra. Jeg er verken ung eller uerfaren. Jeg har bare ikke sett hvit væske renne ut av vagina før. Jeg ser bare klar væske. Du tar en nedlatende tone, men hvorfor? Hvordan kan dette være noe å disse meg for? Anonymkode: daa07...d91 Det er ikke altfor rart at du ikke har sett det. Har man en frisk og ren vagina så er det kun noen dager før eggløsning og under at man har hvit utflod. Ingen av mine tidligere partnere har sett det fra meg heller - fordi jeg sørger for å dusje ikke lenge før om jeg har det. Men om man sliter med PH-verdien der nede eller har sopp så kan man være plaget av hvit utflod ofte. 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #16 Skrevet 29. september 2021 Kommer ann på om det er vanlig utflod eller sopp utflod. Sopp utflod står jeg over, men dama kan jo bare kjappt vaske over med våtserviett. Er ikke verre. Anonymkode: 2a355...20f 1
Gjest Saph Skrevet 29. september 2021 #17 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer ann på om det er vanlig utflod eller sopp utflod. Sopp utflod står jeg over, men dama kan jo bare kjappt vaske over med våtserviett. Er ikke verre. Anonymkode: 2a355...20f Bedre å bare tørke det bort med dopapir, da slipper du våtserviettsmaken. Den er ikke god. ...... Hadde forøvrig ikke blitt sur om typen spurte om jeg kunne vaske/tørke meg. Så lenge det ikke sies på en måte som gjør at jeg føler meg ekkel eller skitten så er det ikke noe stress. Jeg sier jo ifra jeg og om det er litt for funky i hans område.
Katten.2.0 Skrevet 29. september 2021 #18 Skrevet 29. september 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Blir av og til veldig våt, da vil det jo tyte ut væske. Har smakt selv og synes det smaker friskt og egentlig litt godt, litt sitrusaktig. Mannen min blir enda mer kåt når det tyter ut safter. Anonymkode: 11382...f59 Det er noe annet med fuktighet kontra kåthet og utflod. 1
Gjest Trøst Skrevet 29. september 2021 #19 Skrevet 29. september 2021 CorvusCorax skrev (35 minutter siden): Det er ikke altfor rart at du ikke har sett det. Har man en frisk og ren vagina så er det kun noen dager før eggløsning og under at man har hvit utflod. Ingen av mine tidligere partnere har sett det fra meg heller - fordi jeg sørger for å dusje ikke lenge før om jeg har det. Men om man sliter med PH-verdien der nede eller har sopp så kan man være plaget av hvit utflod ofte. Nja.... Det varierer så klart fra kvinne til kvinne hvor mye utflod som skilles ut fra skjeden, men det er helt normalt at det er en flekk i trusa på slutten av dagen. Kan være alt ifra gjennomsiktig til hvit, tykk eller tynn i konsistens. Det er ved forandringer og økt mengde at man skal være obs på at det kanskje kan være en infeksjon eller sopp. Kløe, svie og vond lukt er typiske symptomer på at noe ikke er som det skal være. Som du sier så vil det komme mest utflod rundt tiden man har eggløsning, men det er ikke unormalt at man har utflod hele tiden. Klarer ikke helt se for meg at utflod "tyter ut" av vagina, men sikkert mulig ved soppinfeksjon. Når kvinnen blir kåt produseres det enda mer sekret, av en åpenbart annen type, og det blander seg sammen. Og disse saftene slikker mennene som oftest i seg med glede.... Fin cocktail, det. 🍸
CorvusCorax Skrevet 29. september 2021 #20 Skrevet 29. september 2021 Trøst skrev (53 minutter siden): Nja.... Det varierer så klart fra kvinne til kvinne hvor mye utflod som skilles ut fra skjeden, men det er helt normalt at det er en flekk i trusa på slutten av dagen. Kan være alt ifra gjennomsiktig til hvit, tykk eller tynn i konsistens. Det er ved forandringer og økt mengde at man skal være obs på at det kanskje kan være en infeksjon eller sopp. Kløe, svie og vond lukt er typiske symptomer på at noe ikke er som det skal være. Som du sier så vil det komme mest utflod rundt tiden man har eggløsning, men det er ikke unormalt at man har utflod hele tiden. Klarer ikke helt se for meg at utflod "tyter ut" av vagina, men sikkert mulig ved soppinfeksjon. Når kvinnen blir kåt produseres det enda mer sekret, av en åpenbart annen type, og det blander seg sammen. Og disse saftene slikker mennene som oftest i seg med glede.... Fin cocktail, det. 🍸 Jøss, nå lærte jeg noe nytt du. 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå