Pippi Lotta Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 (endret) Jeg har nettopp flyttet inn i en liten et roms leilighet, og jeg er usikker på hva jeg kan gjøre med klær som lukter. Jeg har en hobby som lukter lit, lukten setter seg i sko, yter Jake og lignende. Nå når jeg bare har et rom og oppbevare klærne i lukter plutselig at av hobbyen min 😞 Er det noen her som har funnet noen gode løsninger på hvordan stoppe lukt fra sko og klær fra og spre seg? Endret 29. september 2021 av Pippi Lotta
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Vaske klærne? Sette igjen skoene på det stedene hobbyen din er og skifte der? Anonymkode: f1daa...cc0
Pippi Lotta Skrevet 30. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vaske klærne? Sette igjen skoene på det stedene hobbyen din er og skifte der? Anonymkode: f1daa...cc0 Jeg føler det blir veldig tidkrevende og vaske yter jakka og skoene mi hver gang de er brukt, men det er kanskje eneste mulighet. Jeg har ingen plass og oppbevare sko i stallen dessverre, og jeg er red de "rene" skoa ville begynt og lukte også om jeg oppbevarte de der. Jeg får tenke lit mer på problemet, det er ingen andre hestejenter som har noen erfaring med små leiligheter? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Kan du ha noen store ikea-kasser du bare putter det oppi? Anonymkode: d3520...5e1 1
Nooni Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Jeg ville satt litt eddik under sofa eller andre steder som ikke synes, eddik fjerner lukt effektivt. Merker du eddiklukten og syns den er for sur kan du ha i sitron/appelsinskall eller lavendelolje. Ellers (eller i tillegg) kan du legge klærne som lukter i gjennomsiktig boks med lokk til du skal bruke dem neste dag. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Kan du ikke bare la det ligge i bilen? Eller i en lukket bag/koffert? Anonymkode: a6c63...16b 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Har du en liten veranda hvor du kan sette ut skoene og henge ut klærne? Anonymkode: 508b9...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå