AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Har hatt denne ekstreme kåthetsfølelsen i 3 dager. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er singel og jeg er ikke en jente som vil ligge rundt med hvem som helst. Jeg har gjort jobben selv, men det hjelper bare midlertidig. Veldig plagsomt 😅 Jeg er 23 om det har noe å si? Hvorfor er jeg som dette nå? Flere her som opplever det? Anonymkode: 1b113...1c2
Gjest Trøst Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Har du eggløsning? Ikke uvanlig å bli umettelig noen dager før og under eggløsning. Blir helt tullete selv, det er nesten som en liten rus.
Gjest ABM Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har hatt denne ekstreme kåthetsfølelsen i 3 dager. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er singel og jeg er ikke en jente som vil ligge rundt med hvem som helst. Jeg har gjort jobben selv, men det hjelper bare midlertidig. Veldig plagsomt 😅 Jeg er 23 om det har noe å si? Hvorfor er jeg som dette nå? Flere her som opplever det? Anonymkode: 1b113...1c2 3 dager..?..🙈😅😂...jeg har hatt den i 40 år jeg....
Gjest Acer Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Står ikkje stort bedre til her ! 😪 Har vert sprengkåt i 50 år 😄
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Hvor ille er det? Er du bare veldig kåt, eller er det så plagsomt at det gjør vondt og du ikke klarer å konsentrere deg, sove, være sosial, se film osv? Jeg lider av sistnevnte og det er ikke noe gøy, tvert i mot fullstendig fortvilende, men det kommer og går i perioder, heldigvis, ellers hadde jeg ikke holdt ut. Anonymkode: 1d886...a6b
nattedroom94 Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Jeg har sånne perioder selv. Er sprengkåt fra jeg slår opp øynene til jeg omsider klarer å sovne på kvelden. Godt det ikke er sånn daglig, ellers hadde jeg blitt gal, det er mer frustrerende enn deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå