AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Del Skrevet 29. september 2021 Uten å teste meg for korona, eller gå i karantene? Har ikke vaksinert meg. Men tenkte en fredagstur nå. Skal på jobb på mandag så kan ikke gå i karantene. Anonymkode: d969c...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Del Skrevet 29. september 2021 Nei, området der har karantenekrav knyttet til seg så lenge du ikke er fullvaksinert. Anonymkode: 9bcda...d07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Del Skrevet 29. september 2021 Kan vi som er fullvaksinerte dra over nå? Anonymkode: 46153...ada 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan vi som er fullvaksinerte dra over nå? Anonymkode: 46153...ada Ja. Anonymkode: 9bcda...d07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 29. september 2021 #5 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan vi som er fullvaksinerte dra over nå? Anonymkode: 46153...ada Ja, så lenge du har blitt fullvaksinert for 3 uker siden eller mer. Da slipper man både karantene og test. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 29. september 2021 #6 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Så frivillig var den vaksinen ja. Så vi er basically fanget i vårt eget land. Litt som i øst Tyskland. Men, men faktisk.no aka sannhetsministeriet skriver at vaksinen er frivillig. Endret 29. september 2021 av hlidskjalf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 29. september 2021 #7 Del Skrevet 29. september 2021 hlidskjalf skrev (2 minutter siden): Så frivillig var den vaksinen ja. Så vi er basically fanget i vårt eget land. Litt som i øst Tyskland. Men, men faktisk.no aka sannhetsministeriet skriver at vaksinen er frivillig. Du er ikke fanget i ditt eget land, da Sverige faktisk slipper dere inn. Når du skal hjem igjen, må du dog i karantene. Samtidig har du nok helt rett i at reising utenlands ikke akkurat blir enkelt som uvaksinert fremover. Dette fordi andre land har begrensninger. Det er en del av pakka, og en fordel som vaksinert. Absolutt en av grunnene som gjør at det var uaktuelt for min del å stå over vaksinen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 29. september 2021 #8 Del Skrevet 29. september 2021 https://www.regjeringen.no/no/tema/Koronasituasjonen/sporsmal-og-svar-om-koronasituasjonen/koronasituasjonen-ofte-stilte-sporsmal-om-karantene/id2702867/ https://www.opplevsverige.no/reiserad-korona-i-sverige/ Kommer du fra et grønt eller oransje område slipper du innreisekarantene til Norge, enten du har koronapass eller ikke. Norrbotten , Gotland, Halland, Jämtland, Uppsala, Västerbotten, Västmanland, Södermanland, Värmland, Dalarna, Örebro, Gävleborg, Blekinge, Kalmar, Jönköping, Kronoberg og Västernorrland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 30. september 2021 #9 Del Skrevet 30. september 2021 Hvor lenge er karantene da? Kan jeg reise i mårra å være i karantene å rekke jobb på mandag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. september 2021 #10 Del Skrevet 30. september 2021 Visdomstannaverker skrev (55 minutter siden): Hvor lenge er karantene da? Kan jeg reise i mårra å være i karantene å rekke jobb på mandag? Husk at du må bestille test før reise tilbake til Norge. Dette kan du bestille i Strømstad og koster vel rundt en tusenlapp. og så må du bestille test når du kommer hjem. Du skal være i karantene iallfall fram til du får svar på testen du tar i Norge, mulig lengre 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 30. september 2021 #11 Del Skrevet 30. september 2021 Nei, du er ikke fanget i Norge! Vi er jo ikke et diktatur heller! Meeeeen du må gå gjennom masse styr og bruke > 1000 kr for å få lov til å bevege deg, og får ikke bevege deg fritt når du kommer hjem 🤣🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catriona Skrevet 30. september 2021 #12 Del Skrevet 30. september 2021 Men nå har jo landet åpent og har ingen korona regler. Hvorfor ikke åpne grensene også da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catriona Skrevet 30. september 2021 #13 Del Skrevet 30. september 2021 Når det heter gjenåpning av landet så betyr det vell at ting skal være sånn som før? Eller har jeg misforstått helt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. september 2021 #14 Del Skrevet 30. september 2021 Wenda skrev (5 timer siden): Husk at du må bestille test før reise tilbake til Norge. Dette kan du bestille i Strømstad og koster vel rundt en tusenlapp. og så må du bestille test når du kommer hjem. Du skal være i karantene iallfall fram til du får svar på testen du tar i Norge, mulig lengre 🤷♀️ Det er litt dumt at du gir feil info. «Kravet om test tatt 24 timer før innreise fjernes derimot for alle reisende. », kilde, regjeringen.no 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. september 2021 #15 Del Skrevet 30. september 2021 IdaC skrev (4 minutter siden): Det er litt dumt at du gir feil info. «Kravet om test tatt 24 timer før innreise fjernes derimot for alle reisende. », kilde, regjeringen.no Da beklager jeg det. Var ikke klar over at det nå er endret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 2. oktober 2021 #16 Del Skrevet 2. oktober 2021 hlidskjalf skrev (På 29.9.2021 den 18.47): Så frivillig var den vaksinen ja. Så vi er basically fanget i vårt eget land. Litt som i øst Tyskland. Men, men faktisk.no aka sannhetsministeriet skriver at vaksinen er frivillig. Tull. Det er ikke Norge som nekter utreise, men andre land som nekter innreise. Det helt motsatte av DDR. Mange ting som er frivillig, men som gir goder og muligheter om man gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Del Skrevet 3. oktober 2021 Wenda skrev (På 30.9.2021 den 18.10): Da beklager jeg det. Var ikke klar over at det nå er endret IdaC skrev (På 30.9.2021 den 18.05): Det er litt dumt at du gir feil info. «Kravet om test tatt 24 timer før innreise fjernes derimot for alle reisende. », kilde, regjeringen.no Betyr det at jeg ikke trenger test eller karantene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 4. oktober 2021 #18 Del Skrevet 4. oktober 2021 Wenda skrev (På 30.9.2021 den 18.10): Da beklager jeg det. Var ikke klar over at det nå er endret IdaC skrev (På 30.9.2021 den 18.05): Det er litt dumt at du gir feil info. «Kravet om test tatt 24 timer før innreise fjernes derimot for alle reisende. », kilde, regjeringen.no Betyr det at jeg ikke trenger test eller karantene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RunM Skrevet 4. oktober 2021 #19 Del Skrevet 4. oktober 2021 Visdomstannaverker skrev (2 timer siden): Betyr det at jeg ikke trenger test eller karantene? Hvis du er fullvaksinert med 2. dose for minst 3 uker siden, eller har dokumentert gjennomgått covid-19 for maks 6 måneder siden, så er du fritatt for test og karantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 4. oktober 2021 #20 Del Skrevet 4. oktober 2021 RunM skrev (38 minutter siden): Hvis du er fullvaksinert med 2. dose for minst 3 uker siden, eller har dokumentert gjennomgått covid-19 for maks 6 måneder siden, så er du fritatt for test og karantene. Men er det ikke grønt i Svinesund og strømstad? Da skal man ikke trenge å være vaksinert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg