Gå til innhold

Han ville ikke se meg danse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit overskrift, men men. Jeg har ofte vondt i ryggen og forsøker å trene for å holde det i sjakk, og forhåpentligvis bli bedre. Her en dag leste jeg om magedans og at noen opplever mindre ryggsmerter etter at de begynte med det. Sa litt flåsete at kanskje jeg skal begynne med magedans og lurte på om han ville se på. Haha, nei, sa han. Hvorfor ikke, spurte jeg. It's a skinny woman's game, sa han. Underforstått, du er tjukk og å se deg danse ville vært det mest avtennende syn noensinne. Har aldri følt meg mer usexy og mindre sensuell. Føler at det var unødvendig å si det sånn. Kunne han ikke bare sagt noe om at det sikkert er morsommere å danse selv enn å se på? Eller hva som helst annet.

Hadde du blitt lei deg? Jeg er sikkert hårsår, men... føler meg allerede lite vel i kroppen min og den samtalen bare beviste for meg at han ikke synes jeg er noe tiltrekkende lenger.

Anonymkode: 43a57...9e2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i han og gjør det som trengs for ryggen din.

Anonymkode: 2e24b...0f8

• Liker 14
Skrevet

Jeg hadde også blitt veldig såret, fæl kommentar

• Liker 17
Gjest theTitanic
Skrevet

Det var stygt sagt. Drit i han og dans magedans. Kjøp skjørt med paljetter så hører du på lyden når bevegelsene blir riktige. Det er faktisk både gøy, bra for kroppen og gir mye trim. Hvordan det ser ut er fullstendig uvesentlig. Det er også fullstendig uvesentlig hva din samboer mener om saken  

Skrevet

Skikkelig slem kommentar. Neste gang dere har sex, sørg for å si at du ikke kom og at det er på grunn av at han har for liten pikk. :lur: 

Anonymkode: 93b2f...a62

• Liker 8
Skrevet

Han tar faktisk feil. Det skal være former og magefett som disser hvis det skal være skikkelig magedans! 🙂

Anonymkode: f2e7d...0bf

• Liker 33
Skrevet

Stygt sagt. Få han til å si unnskyld og forstå det eller ta igjen. Hater sånne fyrer.,

Anonymkode: b72c3...5ce

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg synes alle kvinner jeg har sett som har danset magedans har vært kvinner med litt fett på kroppen. Det er vel det som gjør at det blir litt sensuelt. 

Men han er en dust. Man sier ikke sånt. Hvorfor snakker menn sånn til partneren sin? Jeg synes det er så stygt. Det er nesten som de gjør alt for at partner skal føle seg fæl og uvel i egen kropp, men det blir ikke et særlig godt forhold ut av det. Ville tatt en alvorsprat med han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Litt teit overskrift, men men. Jeg har ofte vondt i ryggen og forsøker å trene for å holde det i sjakk, og forhåpentligvis bli bedre. Her en dag leste jeg om magedans og at noen opplever mindre ryggsmerter etter at de begynte med det. Sa litt flåsete at kanskje jeg skal begynne med magedans og lurte på om han ville se på. Haha, nei, sa han. Hvorfor ikke, spurte jeg. It's a skinny woman's game, sa han. Underforstått, du er tjukk og å se deg danse ville vært det mest avtennende syn noensinne. Har aldri følt meg mer usexy og mindre sensuell. Føler at det var unødvendig å si det sånn. Kunne han ikke bare sagt noe om at det sikkert er morsommere å danse selv enn å se på? Eller hva som helst annet.

Hadde du blitt lei deg? Jeg er sikkert hårsår, men... føler meg allerede lite vel i kroppen min og den samtalen bare beviste for meg at han ikke synes jeg er noe tiltrekkende lenger.

Det var slemt sagt av han. Har du pratet med han om kommentaren hans og hvordan det gikk innpå deg? Kommunikasjon er viktig! Om det ikke hjelper, etter å ha gjort et forsøk så tar du igjen med samme mynt ;) Få han til å føle seg like ille som du følte deg...

og evt revurder forholdet, om dette ikke er første gangen ...

Anonymkode: 77188...7b9

• Liker 4
Skrevet

Hva med å droppe noen kilo, ca 85 eller hva det nå er en gjennomsnittlig mann veier?

Magedans er for øvrig ikke a skinny woman’s game, det er for oss som har litt ekstra på kroppen. Og ja, jeg hadde blitt lei meg hvis mannen min hadde sagt noe sånt.

Anonymkode: 9f930...946

• Liker 14
Skrevet

Jeg hadde dumpet idioten og begynt et nytt liv som hobbymagedanserinne

• Liker 11
Skrevet

For en fæl mann. Du fortjener bedre.

Anonymkode: cfe4f...a6a

• Liker 3
Skrevet

Å få sånne kommentarer fra en man elsker eller bryr seg mye om er veldig sårende. Jeg hadde nok gått på rommet uten at han så det og grått litt for meg selv i stillhet da ja. Jeg har selv fått mye stygge kommentarer fra exen. Det er ikke sånn man skal leve, for det er psykisk misshandling/terror  du opplever faktisk, usikker på hva ordet het men. Tro dt eller ei.

Anonymkode: cfe4f...a6a

• Liker 8
Skrevet

Se ikke bort fra at ryggplagene dine kommer av at du behandler deg selv alt for dårlig. Det at du i det hele tatt er sammen med en sånn fjott, er et tegn på at du ikke behandler deg selv noe godt. Psykisk stress kan både komme til uttrykk ved fysiske plager og forsterke smerte.

Kvitt deg med fyren. Se om det hjelper på ryggen.

Så kan du jo alltids danse uansett :) 

• Liker 9
Skrevet

Janei, jeg følte at jeg var litt hårsår da. Har kanskje dn tendens til det. Jeg vet jo at jeg ikke er noen sylfide akkurat, så det kan vel hende at det ikke hadde blitt noe vakkert og sensuelt syn. Bare føler at han kunne sagt nei på en annen måte. Han har selv litt ekstra og kan si styggere ting om sin egen kropp. Selv har jeg aldri noensinne sagt noe nedsettende om kroppen hans.

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Janei, jeg følte at jeg var litt hårsår da. Har kanskje dn tendens til det. Jeg vet jo at jeg ikke er noen sylfide akkurat, så det kan vel hende at det ikke hadde blitt noe vakkert og sensuelt syn. Bare føler at han kunne sagt nei på en annen måte. Han har selv litt ekstra og kan si styggere ting om sin egen kropp. Selv har jeg aldri noensinne sagt noe nedsettende om kroppen hans.

Ts

Ja, men hvorfor tar du det på din kappe? Du er ikke hårsår. Alle her er enige om at dette er stygt sagt.

Anonymkode: b72c3...5ce

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skikkelig slem kommentar. Neste gang dere har sex, sørg for å si at du ikke kom og at det er på grunn av at han har for liten pikk. :lur: 

Anonymkode: 93b2f...a62

Og da blir alt bra igjen? 

Skrevet

Veldig plumpt og stygt sagt. Og dessuten er det helt feil, som noen andre her har påpekt. Når jeg hører referanser til magedans, tenker jeg alltid på frodige kropper:)

Anonymkode: 0246e...548

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er faktisk best å se på magedansere som er frodige og har noe å disse med, så at mannen sier det bare er tynne som kan danse slikt, er så feil så feil.

Det var skikkelig dumt sagt av han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...