Gå til innhold

Nå ble jeg så sint at jeg styrtet en flaske vin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte plutselig å tenke hva er det jeg driver jeg med? Dette er ikke likt meg. Er jeg på vei til å bli alkoholiker nå? Ble så utrolig sint at jeg bare ga blaffen i alt.  Er det mer normalt å gjøre dette en gang i blandt enn jeg tror? Hvem andre her gjør det noen ganger?

Anonymkode: b37be...451

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg begynte plutselig å tenke hva er det jeg driver jeg med? Dette er ikke likt meg. Er jeg på vei til å bli alkoholiker nå? Ble så utrolig sint at jeg bare ga blaffen i alt.  Er det mer normalt å gjøre dette en gang i blandt enn jeg tror? Hvem andre her gjør det noen ganger?

Blir da ikke alkoholiker av én flaske vin 

• Liker 4
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du blir langt fra alkoholiker av dette. I morgen, eller senere i kveld, kommer noen gode grunner til hvorfor man ikke bør styrte en flaske vin...   de grunnene gjør at du ikke har lyst på mer vin i morgen tidlig. 

Skrevet

Overlevde flasken styrten?

D4DA3465-FCAD-40FE-8299-B94682E3C3B4.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Sært. 

Anonymkode: e7bcc...91e

Skrevet

Kjære deg, en flaske vin er da ingenting. Ingen grunn til å høre på alle nypuritanerne her inne, det er bare sunt for psyken å avreagerere litt med noen glass i ny og ne, så lenge det ikke skjer annenhver dag:)

Anonymkode: e2684...229

• Liker 2
Skrevet

En slik hendelse er vel ikke noe å tenke på, men du bør kanskje være obs på i hvilke situasjoner du føler for å drikke, eller selvmedisinere.  Vin bør helst kobles til koselige stunder, spør du meg.  

Anonymkode: 94c6a...f52

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bruker du ord du ikke forstår? Å styrte, eller drikke på styrten, vil si å drikke hele flaska glugg-glugg rett ned, uten å ta flaska fra munnen en eneste gang. Tviler på at du har gjort dette, ts. 

Å drikke en flaske vin fort, derimot. Men som andre sier, en svale gjør ingen sommer/en flaske lager ikke en alkoholiker.

Anonymkode: b376d...dbe

Skrevet

Sånn begynte mamma og, nå er det øl til frokost

Anonymkode: 7b7ee...90c

• Liker 1
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Men siden vi er på samlivsforumet: Har du lyst til å si noe om hvorfor du ble så sint?

Skrevet

Tenker at det ikke er vinflasken i seg selv som er bekymringsfullt, men reaksjonsmønsteret. At du håndterer følelser med å drikke bør du ta tak. 

Anonymkode: 76921...0dc

• Liker 1
Skrevet

Ja det er normalt å gi blaffen innimellom. Tror faktisk at det er sunt. Liten sannsynlighet for at du blir rusavhengig 

Anonymkode: 3e529...596

Skrevet

Nei, jeg har aldri styrtet alkohol eller tydd til alkohol fordi jeg ble sint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...