Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Jeg har nå vært i sammen med kjæresten min i to år. Vi fant ut etter ett år at vi skulle ta avbryte forholdet, ettersom vi hadde hvert vårt å slite med da. Vi fant derimot tilbake til hverandre etter noen måneder, og da blomstret kjærligheten som aldri før. Føler vi har det veldig fint nå. Takler ting bedre enn vi gjorde før, og jeg ser virkelig for meg en framtid sammen med ham. I går kveld lå vi sammen i senga og snakte litt. Husker ikke hvordan vi kom innpå det, men samtalen gikk i hvertfall for seg på denne måten: Han: "åh.... du er den fineste og kjekkeste jenta jeg vet om akkurat nå...." Jeg: "akkurat nå?" Han: "ja, nå for tiden....." Jeg ble HELT paff! Det er absolutt noe som skurrer der, "akkkurat nå" og "nå for tiden". Noen som skjønner?? Betyr det at han ikke helt seg for seg en framtid sammen med meg? At forholdet vårt kanskje ikke er så veldig seriøst? Slik tolker jeg det i hvertfall..... overtolker jeg alt, eller hva?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Jeg hadde reagert på en sånn uttalelse!! Makan!
Gjest Hel Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Kan du ikke bare spørre han hva han mente isteden for å gruble på det da?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Kan du ikke bare spørre han hva han mente isteden for å gruble på det da? ← Ja, jeg har tenkt å gjøre det. Ble bare helt paff, og stille, klarte liksom ikke å få fram et ord. Men ja, jeg ska spørre ham.
vixen Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Burde nok spurt han med en gang... tviler på at han husker at han la til "akkurat nå" om du spør han i ettertid...
Gjest allium Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Ja, nå blir det nok som i Bjørn Eidsvåg sangen: "Du lure på ka eg meinte da eg sa det, eg kan'kje huske ka eg sa. Kanskje det var viktig eller kanskje det ikkje var det, men eg veit'kje ka det var. Du husker alt og har tenkt mykje på det, og du syns eg skal sei meir. Eg vil ut med gutta og vil gjerne nå det, kan vi'kje bare la det vær?" Men jeg er enig med deg. Merkelig måte å uttrykke seg på.
Wonderwoman Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Etter to års forhold bør du vel kanskje være litt mer enn den "fineste og kjekkeste jenta han vet akkurat nå"???
Gjest Piper Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 Hvor gammel er dere? Ser for meg en fjortis, som ikke har blitt voksen enda.
Gjest Milah Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 Jeg hadde også reagert på en slik uttalelse, men jeg hadde spurt hva han mente med en gang!
Gjest (Ursula) Skrevet 1. oktober 2005 #10 Skrevet 1. oktober 2005 Du får si at du har grubla litt på hva han mente med "for tiden"
Annie Skrevet 2. oktober 2005 #11 Skrevet 2. oktober 2005 Tror neppe jeg hadde reagert på det, men OM jeg hadde reagert hadde jeg spurt han med en gang. Ikke gått og grublet på det.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #12 Skrevet 2. oktober 2005 Slike menn er det bare å gi på båten. Han fortjener ikke annet. Du er seriøs, men litt usikker på ham (og deg selv). an vil bare gjøre deg litt usikker eller hinte til deg om at han liker deg etter bruddet og synes det er ok med sex med deg - men han venter på noe(n) bedre og inntil det skjer må du vite at du er imidlertidig. Han er umoden og teit som sier det, men samtidig bør du forstå at du nå er en reserve og kan bli utnyttet og dobbelt såret fordi du har dypere følelser for ham enn han har for deg. Dette bør du lære av..og kast ikke bort din tid på slike igjen.
Englepus Skrevet 2. oktober 2005 #13 Skrevet 2. oktober 2005 Det kan jo være at det var ment som et kompliment men bare kom ut litt feil? Spør han du.
Gjest filosofia Skrevet 2. oktober 2005 #14 Skrevet 2. oktober 2005 Noen mannfolk er rett og slett bare så utrolig dumme når det kommer til å sette ord på ting... Mulig det bare var et tilfelle av å snuble i lingvistikken hadde jeg nær sagt... (kan man si det foresten?) Men jeg hadde garantert klint ham i veggen og forlangt en forklaring, UTEN påhengsmotor...
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #15 Skrevet 2. oktober 2005 Synes ikke det var noe merkelig sagt i det hele tatt. Det handlet om nåtiden. Hadde han sagt før eller senere ville du sikkert reagert også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå