Gå til innhold

Svarer dere på meldinger fra fremmede menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en fremmed mann sender dere melding på Facebook/Instagram og skriver "hei, hvordan går det?" svarer dere på en sånn melding eller ignorerer?

Anonymkode: e0091...90e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 9f033...daa

• Liker 2
Skrevet

Ignorerer selvsagt

Anonymkode: dba3d...0fe

• Liker 4
Skrevet

Aldri på sosiale medier nei. 

Anonymkode: 1dc80...c04

• Liker 3
Skrevet

Bare hvis vi har en felles interesse ol. Ofte ikke da heller. 

Anonymkode: 80159...5fa

Skrevet

Om det er melding på engelsk så svarer jeg ikke. Er det melding på norsk så kan det være jeg svarer.

Anonymkode: 516af...e0d

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 5ff8c...5d8

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Det hadde vært greit hvis det var en jeg kanskje hadde møtt og så hadde han ønsket kontakt, men det er sånt som ikke skjer. Eller kanskje vi var i samme gruppe på Facebook. Jeg ville skrevet noe mer enn "hei, hvordan går det?" da for kan være litt ok med en forklaring på hvorfor man tar kontakt. 

Stort sett er det bare rare og merkelige menn som sender sånt eller utenlandske menn som garantert skal lure og kun ønsker cash. Så pleier å ignorere sånne meldinger. 

Skrevet

Nei, ignorerer! Skriver sikkert til en lang liste av damer og er desperat. 
Pleier se ut som desperate menn og, de som skriver uten at jeg aner hvem de er! Er det en fra tinder og han har funnet meg for å fortsette samtalen der er det jo greit. Og herregud, de vil jo ikke vite hvordan det går. "Nei det går skikkelig dritt, gikk nettopp gjennom samlivsbrudd med en utro dritt, er drit forkjølet nå og livet suger for tiden" 

Anonymkode: 98075...775

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Nei. Dessuten er "hei, hvordan går det?"kun kontaktsøkende og ingenting annet. Hva skal vel jeg med det?

Det skader ikke å høre hva noen har å si om meldingen åpner med et tema jeg engasjerer meg i. Samtidig..  ser jeg ikke helt hvorfor jeg skal ha kontakt med noen etter de har fortalt det som er interessant.  Case closed. Å få en interessant opplysning er fint, men ingen grunn for videre kontakt. Ser ikke helt hva som kan være nyttig nok til at jeg trenger ny fb venn eller å møte vedkommende. Er ikke naiv. Og å spille på min empati er heller ikke noe bra kort. En viss kynisme er påkrevd her i verden. 

Skrevet

Haha, nei, aldri. Det hadde jeg ikke orket

Anonymkode: cc529...1e4

• Liker 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 2b756...bfa

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. Jeg svarer ikke. Sletter bare.

De gangene det har skjedd på Facebook, har det vært fra vilt fremmede menn jeg aldri har møtt eller hørt om. Flere av de har vært arabiske menn, som kommer med svulmende komplimenter helt ut av det blå. 

Et par ganger har det vært de typiske svindelforsøkene med "amerikanske, utenlandsstasjonerte militærmenn" i militære klær, som er sultne på kjærlighet og tilfeldigvis befinner seg utstasjonert i samme land som meg, kanskje vakre meg kunne tenke seg å innlede et kjærlighetsforhold? De så jo med en gang på bildene mine at jeg var kvinnen i deres liv, så.... Hadde jeg svart, hadde dette blitt det neste fra mennene:

Å, bare litt synd at han trenger denne operasjonen før vi kan treffes, kjære, og den koster ganske mye penger - kunne du tenke deg å låne meg de pengene, elskede? Du skal få dem tilbake så snart jeg får solgt disse gullbarrene jeg har i en kasse, arv fra en onkel i Afrika.... osv.

Det er lenge siden siste forsøk på svindel nå, forresten. Men det dukker vel opp noe snart. Facebook er blitt en ren svindlerarena, full av falske svindelannonser, falske spill som bare er ute etter personlig info om deg, og falske kontaktforsøk er det blitt.

Endret av Million
  • Liker 3
Skrevet

Nei. Har fått merkelig mange slike fra gutter i 20-årene (jeg er godt oppe i 40-åra :)) – de er på milf-jakt. Er ikke med på den, altså. 🤪

• Liker 3
Skrevet

Eh nei 

Anonymkode: cb5fd...383

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det har jeg nok gjort🙈 Ser ut til at jeg ikke fikk det memoet om å bare ignorere🤔🤷‍♀️ Søren heller, er så nyskjerrig🙈

Noterer ned ✍️ikke ✍️skriv✍️med✍️fremmede✍️menn🤣🤣🤣

Skrevet

Nei, blokkerer de i samme slengen.

Anonymkode: 8522e...ef8

• Liker 1
Skrevet

Ignorerer og blokkerer. 

Selv om flesteparten av dem er veldig pene, amerikanske leger 🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...