AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Del Skrevet 29. september 2021 Hvordan er det for dere som har vært prøvere en del måneder? Jeg syns det rett og slett er dritt kjedelig å ha sånn type sex. Hadde ikke trodd jeg skulle føle det på denne måten at det blir pliktsex og nå må vi gjøre det. Alltid hatt god lyst og hatt bra sex, men nå! Hva med deg? Anonymkode: 527b4...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Del Skrevet 29. september 2021 Har ikke hatt bra sex på 1,5 år, altså hele prøvetiden. Det er kjipt. Anonymkode: 07afd...087 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Del Skrevet 29. september 2021 Ja, det er grusomt. Skulle ønske samfunnet var lagt opp til at vi kunne starte med dette her når vi er 19, og egentlig laget for å drive med dette. Hele den karrieregreia kan du få billig av meg 😒 Anonymkode: e0fff...9da 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Del Skrevet 29. september 2021 Gøy de første månedene, etter hvert føltes det ut som noe vi burde eller måtte gjøre. Mannen fikk prestasjonsangst og jeg mistet lysten. Good times…. Anonymkode: ff7f0...e23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Del Skrevet 29. september 2021 Det høres jo dritkjipt ut. Da vi var prøvere så hadde vi sex når vi ville, orket ikke eggløsningstester og slikt, dreper jo alt av sexlyst. Vi hadde bdsm, sex overalt når som helst, prøvde ut nye ting, koste oss virkelig som vi alltid har gjort. Gravid ble jeg også. Anonymkode: 6bb25...c2e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Del Skrevet 29. september 2021 Ehm. Jeg fikk to barn tidlig i 20-årene. Ingen ting er lagt opp til det. "Glad" jeg gikk mot strømmen, men det var et helvete også, med utdanning, videreutdanning, lav lønn, leiemarked etc. Var høy på pære og tenkte akkurat det som du uttrykker her. Fikk enorm respekt for at folk venter. Prøver på nr. 4 nå i moden alder, med det meste på stell. Det er en helt annen verden. Anonymkode: e0fff...9da 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Del Skrevet 29. september 2021 Prøvde sammenhengende i to år. Ekstremt slitsomt, ekstremt kjipt, ekstremt lite givende, ekstremt kjedelig rett og slett! «Åååh der kom mensen… nå må jeg ha sex igjen»! Sånn føltes det! Anonymkode: d184b...6e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #8 Del Skrevet 29. september 2021 Så heldig, da. Her satt første skudd. 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er grusomt. Skulle ønske samfunnet var lagt opp til at vi kunne starte med dette her når vi er 19, og egentlig laget for å drive med dette. Hele den karrieregreia kan du få billig av meg 😒 Anonymkode: e0fff...9da "Samfunnet lagt opp" er som oftest bare hva du tror andre forventer eller krever av deg. Dessverre skjønner mange det for sent. Anonymkode: e01be...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #9 Del Skrevet 29. september 2021 Det er jo ikke "fiktive forventninger". Det er jo helt rimelig å forvente at man har bolig, inntekt osv. på plass når man setter barn til verden. Når man må ha mange års utdanning for å få jobb, fast jobb for å få boliglån etc., så tar det jo tid. Anonymkode: e0fff...9da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #10 Del Skrevet 29. september 2021 Kan dere ikke bare pule vanlig? Anonymkode: aed93...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #11 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så heldig, da. Her satt første skudd. "Samfunnet lagt opp" er som oftest bare hva du tror andre forventer eller krever av deg. Dessverre skjønner mange det for sent. Anonymkode: e01be...30b Det tenkte jeg også. Derfor jeg fikk barn tidlig i 20-årene. Men jeg lover deg at det ikke var noen dans på roser å sjonglere lavtlønnet fulltidsjobb med deltidsstudier, nedbetaling av studielån hos to, prøve å komme inn på boligmarkedet uten fast inntekt, flytte mellom leieleiligheter og studentboliger x antall ganger... Har fått enorm respekt for at folk venter. Anonymkode: e0fff...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #12 Del Skrevet 29. september 2021 Så godt å se at flere føler på dette! Akkurat det jeg tenker når mensen kommer også «åh, nå må vi begynne å mase med sexen igjen» 🙈 Prøver å finne måter å gjøre det gøy på, men midt i 30-åra og etter et tiår sammen er det jammen ikke så spennende med den sexen hele tiden altså.. ender opp med det samme argumentet mot hver eggløsning «ja, men hvis det skal bli noe resultat må vi nesten i dag» 😣 Anonymkode: c93bc...1fd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #13 Del Skrevet 29. september 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Det tenkte jeg også. Derfor jeg fikk barn tidlig i 20-årene. Men jeg lover deg at det ikke var noen dans på roser å sjonglere lavtlønnet fulltidsjobb med deltidsstudier, nedbetaling av studielån hos to, prøve å komme inn på boligmarkedet uten fast inntekt, flytte mellom leieleiligheter og studentboliger x antall ganger... Har fått enorm respekt for at folk venter. Anonymkode: e0fff...9da Men dette får du tilbakebetalt tjue år senere. Bedre å ha det tøft i 20-årene når helsen tåler det enn i 40-årene når det begynner å skrante. Om du liker å være besteforelder får du kanskje også mange flere år med dette siden du startet ung. Anonymkode: 4b109...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #14 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan dere ikke bare pule vanlig? Anonymkode: aed93...f7b Folk må alltid styre slik, vet du. Lage seg stress. Anonymkode: cb1fb...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #15 Del Skrevet 29. september 2021 Opplevde det aldri slikt, selv om vi ble langtidsprøvere, med prøverør, og alt. Sperm kan jo fint ligge og vente i 4-5 døgn. Og på toppen av det vet man jo når eggløsning er. Så gjorde ingenting annerledes enn det vi vanligvis gjør. Anonymkode: b016a...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #16 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan dere ikke bare pule vanlig? Anonymkode: aed93...f7b Gjør det også, men det handler litt om følelsen av at vi må time, ikke kumme være spontane og at han MÅ komme inni. meg. Jeg elsker oralsex, han han kommer på puppene og du skjønner tegningen. Vi har hatt så mye god sex, og nå El er ferdig så kan vi ha litt bedre sex. Den første vi lagde satt på pp 2, så rakk bre oppleve det magiske og intense av å forsøke å lage barn. Nå har vi prøvd i 8 mnd og det blir litt kjedelig. Anonymkode: 527b4...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. september 2021 #17 Del Skrevet 29. september 2021 Ryddet for avsporing. Moonshine, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #18 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men dette får du tilbakebetalt tjue år senere. Bedre å ha det tøft i 20-årene når helsen tåler det enn i 40-årene når det begynner å skrante. Om du liker å være besteforelder får du kanskje også mange flere år med dette siden du startet ung. Anonymkode: 4b109...1a6 Ja, det finnes fordeler, men antar an stigende gjennomsnittsalder for mor reflekterer at ulempene er flere enn fordelene. Det er få ting som sliter så mye på helsa som å balansere på fattigdomsgrensen. Og alternativet for de fleste er jo ikke 20 år eller 40 år, men heller å utsette til man har bikket 30. Anonymkode: e0fff...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #19 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan er det for dere som har vært prøvere en del måneder? Jeg syns det rett og slett er dritt kjedelig å ha sånn type sex. Hadde ikke trodd jeg skulle føle det på denne måten at det blir pliktsex og nå må vi gjøre det. Alltid hatt god lyst og hatt bra sex, men nå! Hva med deg? Anonymkode: 527b4...cc7 Ikke kjedelig, men vi var ofte trøtte og slitne og ingen av oss hadde egentlig lyst etter hvert, prøvde i 1,5 år.... Anonymkode: 414b7...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #20 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Folk må alltid styre slik, vet du. Lage seg stress. Anonymkode: cb1fb...65c Litt uunngåelig å "lage seg stress" hvis man har problemer med å bli gravid da. Anonymkode: 16030...a38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå