Gå til innhold

Hva er forskjellen på klitoris orgasme og vaginal orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Please, ikke føl deg som et tungt ligg... Det er en naturlig årsak at du ikke kommer i PIV, menn har generelt for lite kompetanse når det gjelder kvinnens orgasme. Så ikke la deg bli påvirket av ulærte menn uten skamvett.

Her er en link du kan lese litt på hvis du vil trene på dette: https://www.klikk.no/helse/har-du-hort-om-coregasme-4415206

Seriøst? Moderator?

Anonymkode: 743b3...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Seriøst? Moderator?

Moderator: stopp Bamseklemmer før det er for sent. Please. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Moderator: stopp Bamseklemmer før det er for sent. Please. 

Bamseklemmer er jo informativ og oppmuntrende. Hvorfor stoppe han? 

Anonymkode: 5d43d...24d

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Please, ikke føl deg som et tungt ligg... Det er en naturlig årsak at du ikke kommer i PIV, menn har generelt for lite kompetanse når det gjelder kvinnens orgasme. Så ikke la deg bli påvirket av ulærte menn uten skamvett.

Her er en link du kan lese litt på hvis du vil trene på dette: https://www.klikk.no/helse/har-du-hort-om-coregasme-4415206

Jeg er jo det da, når det tar lang tid og krever fingre eller hjelpemidler i tillegg. Takk for link, får lese litt på det. 

Anonymkode: 5c4dd...4a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært med en mann i nesten 20 år, aldri opplevd vaginal orgasme, men på første runde med en kvinne etter skilsmissen fikk jeg 4 vaginale orgasmer. Skjønte egentlig ikke før etterpå at det var det, da jeg er vant til kun orgasme ved stimulering av klitoris. VO var for meg mer som en deilig bølge av orgasmer, mykere enn KO. Vanligvis vil jeg gi meg etter KO, men med VO ville jeg bare fortsette😉 KO er mer intens, men foretrekker faktisk VO eller en kombinasjon🙌🏻

Anonymkode: d8926...21e

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er klitorisorgasmer begge to, bare at den ene blir stimulert på innsiden, da klitoris er stor innvendig. At det finnes g punkt er bare tull, Jeg kommer ofte og hele tiden ved penetrering, skjer ikke at jeg ikke kommer. Etter at jeg fikk det med en gutt har jeg alltid kommet ved sex. Jeg er en av de heldige. Men noen klarer kun å komme ved stimulering av klitorisen på utsiden. Jeg  er veldig følsom innvendig også, så kommer alltid. Den innvendige føles bedre og sterkere enn den på utsiden for min del :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...