Gå til innhold

Mannen blir sur hver gang jeg er syk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva greien er.. Men hver eneste gang jeg er syk (kanskje 5 ganger på 3 år) så blir han sur på meg… :( De gangene jeg har vært syk så blir jeg som regel skikkelig syk å… Sånn at jeg ligger rett ut…. Jeg spør han hva som er galt å han svarer: ingenting. 

Men jeg merker jo at han er sur… Han sender ingen meldinger med hjerte.. 

Skal sies at det er han som er grunnen til at jeg blir syk å da…. Men hver gang dette skjer blir han irritert på meg og mener jeg har vært utro…. Å jeg blir så fryktelig lei meg :( 

Anonymkode: 8d4ae...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener han at du har vært utro når du er syk?

Hva er det mannen gjør som medfører at du blir syk?

Oppfører han seg ugreit, eller lar han være å sende hjerter?

Anonymkode: 314ae...c8d

• Liker 11
Skrevet

Så dump han

Anonymkode: 44050...e16

Gjest DramaTheLama
Skrevet

Ehh, han tror du har vært utro fordi du er syk? Er han en amøbe?

Skrevet

Hva mener du med siste avsnitt?

Anonymkode: 337e8...5ba

• Liker 3
Skrevet

Er det en kjønnssykdom, eller en luftveisinfeksjon vi snakker om her? 

Anonymkode: 1a361...1a8

• Liker 7
Skrevet

Merkelig 

Anonymkode: dabc4...ae4

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skal sies at det er han som er grunnen til at jeg blir syk å da…. 

?

Anonymkode: 0984f...b1a

• Liker 7
Skrevet

Herpes…. Jeg har vært veldig mye syk tidligere (med andre ting) så jeg tok blodprøver for å se om jeg hadde antistoff til herpes i blodet. For ca 2 år siden. Den var negativ. 

Så en dag så jeg at han hadde en blemme på penis. Han sa at dette var pga barbering å at han hadde vært hos legen før pga det. Da hadde han fått en salve sier han. Jeg spurte om han ble testet den gangen men han ble ikke det. 

1 uke etter han hadde denne ble jeg så syk at jeg nesten ble lagt inn på sykehuset.. Med herpes…. Fikk da beskjed om at det var et førstegangsutbrudd iom jeg ble så syk. Jeg har aldri hatt slike blemmer før! 

Første reaksjonen hans var at jeg hadde vært utro og smittet han. Etter en stor diskusjon hvor jeg sa at jeg var lei meg av å bli beskyldt og at han måtte ta på seg skylda for den der så virket det som det var ok. Men nå, nytt utbrudd og på’n igjen :( Han mener jeg har smittet han… Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg…. Han NEKTER å innrømme det! Å jeg kjenner at da blir jeg så rasende på han. For at han ikke bare kan være ærlig! Han må jo skjønne det selv! 

Så her ligger jeg da.. Rett ut… Å han som nesten ikke snakker til meg… Overser meg og svarer meg surt… :( 

• Liker 4
Skrevet (endret)
DramaTheLama skrev (11 minutter siden):

Ehh, han tror du har vært utro fordi du er syk? Er han en amøbe?

:fnise: Godt spørsmål. Fikk meg til å le.

Endret av Million
  • Liker 3
Skrevet

Men hva faen. Han gir deg herpes, og så vil han at du skal ta på deg skylden, og blir sint når du blir syk? Og du elsker han og lengter etter hans oppmerksomhet?

Denne var drøy. Skikkelig.

Skrevet

Er han en dott som bor under en stein? 

Hvis han ikke har bekreftet at den blemmen hans var herpes så har han da ingenting å klage på. Det kan like godt ha vært han som var utro, og har gitt deg herpes. Har du tenkt den tanken? 

Jeg hadde en EKS som oppførte seg som en dritt når jeg var syk. Da kunne jeg jo ikke lage middag og gjøre husarbeidet for han stakkars. Ja, jeg var ung og dum. Det ble slutt, og jeg fant meg en fyr som faktisk har omsorg og som passer på meg når jeg er syk, slik jeg passer på han. Det er hva man gjør i et godt forhold.

Dette forholdet høres helt dødfødt ut. Syns du at du skal leve i et forhold hvor du blir beskyldt for utroskap? Er det den regla du vil høre hver gang du blir syk? For dette kommer ikke til å endre seg. Du fortjener bedre.

Anonymkode: 70507...726

• Liker 8
Skrevet

Jeg har herpes, hatt det siden jeg var barn, ingen vet hvordan. Og har ikke tenkt så mye mer på hvordan heller. Hadde heftige utbrudd i tenårene, mest sannsynlig smittet jeg eksen og trolig også mannen min (jeg har hatt sex med kun to stk). Fikk en "hestkur" av en lege i begynnelsen av 20-årene og gikk hatt utbrudd på 10-12 år nå. Tok fire antibiotikakurer etter hverandre, det har virkelig holdt det i sjakk. 

Dårlig gjort at han blir sur når du er dårlig. Her blir mannen også småsur når jeg er syk, men det tror jeg handler mer om mitt dårlige humør og at huset forfaller mens jeg er dårlig...

Anonymkode: 9f39a...df1

Skrevet

For meg høres det ut som om han har vært utro og fått herpes, men prøver å distrahere deg fra den konklusjonen med å bli forbanna på deg hver gang du har utbrudd. 

Anonymkode: 82ffb...930

• Liker 10
Skrevet

Men nå glemte jeg helt å skrive det viktigste - ikke la deg bli behandlet så bedritent.

• Liker 4
Skrevet

Det  kan høres ut til at du er sammen med en mannebaby 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har herpes, hatt det siden jeg var barn, ingen vet hvordan. Og har ikke tenkt så mye mer på hvordan heller. Hadde heftige utbrudd i tenårene, mest sannsynlig smittet jeg eksen og trolig også mannen min (jeg har hatt sex med kun to stk). Fikk en "hestkur" av en lege i begynnelsen av 20-årene og gikk hatt utbrudd på 10-12 år nå. Tok fire antibiotikakurer etter hverandre, det har virkelig holdt det i sjakk. 

Dårlig gjort at han blir sur når du er dårlig. Her blir mannen også småsur når jeg er syk, men det tror jeg handler mer om mitt dårlige humør og at huset forfaller mens jeg er dårlig...

Anonymkode: 9f39a...df1

Herpes er et virus, hvorfor fikk du antibiotika mot det?😬

Anonymkode: 0205e...9fb

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For meg høres det ut som om han har vært utro og fått herpes, men prøver å distrahere deg fra den konklusjonen med å bli forbanna på deg hver gang du har utbrudd. 

Tenker det samme. Hvor lenge har dere vært sammen, Ts?

Anonymkode: 0205e...9fb

• Liker 2
Skrevet

Merkelig tråd. Ingenting henger på greip.

Anonymkode: df7f5...d9b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Herpes…. Jeg har vært veldig mye syk tidligere (med andre ting) så jeg tok blodprøver for å se om jeg hadde antistoff til herpes i blodet. For ca 2 år siden. Den var negativ. 

Så en dag så jeg at han hadde en blemme på penis. Han sa at dette var pga barbering å at han hadde vært hos legen før pga det. Da hadde han fått en salve sier han. Jeg spurte om han ble testet den gangen men han ble ikke det. 

1 uke etter han hadde denne ble jeg så syk at jeg nesten ble lagt inn på sykehuset.. Med herpes…. Fikk da beskjed om at det var et førstegangsutbrudd iom jeg ble så syk. Jeg har aldri hatt slike blemmer før! 

Første reaksjonen hans var at jeg hadde vært utro og smittet han. Etter en stor diskusjon hvor jeg sa at jeg var lei meg av å bli beskyldt og at han måtte ta på seg skylda for den der så virket det som det var ok. Men nå, nytt utbrudd og på’n igjen :( Han mener jeg har smittet han… Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg…. Han NEKTER å innrømme det! Å jeg kjenner at da blir jeg så rasende på han. For at han ikke bare kan være ærlig! Han må jo skjønne det selv! 

Så her ligger jeg da.. Rett ut… Å han som nesten ikke snakker til meg… Overser meg og svarer meg surt… :( 

Wow, her tror jeg nok det er HAN som har vært utro, den drittsekken. Den dårlige samvitiheten hans lar han gå utover deg.

Anonymkode: 1ff17...d58

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...