Gå til innhold

Ikke NSF medlem, Ingen fordeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens.

Jeg lurer på om man ikke får lønnsøkning etter lønnsforhandlinger eller andre fordeler dersom man ikke er NSF medlem. Det gjelder sykepleiere. 

Anonymkode: e308a...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snyltere som deg får som regel lønnsøkningen fra sentrale forhandlinger, men har ikke muligheten til å være med i lokale forhandlinger. Hos oss er det også kun medlemmer som får godene fra avtaler om ekstra betaling for å få turnusen til å gå opp f.eks på sommeren. Vær en bidragsyter, vær medlem. 

Anonymkode: 680a5...326

• Liker 4
Skrevet

Du får tilleggene fra sentrale forhandlinger som alle andre, men når det gjelder lokale tillegg så forhandler ikke fagforeningen for deg. Så da må du altså levere lønnskrav direkte til lederen din. 

Anonymkode: dd728...4b9

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

Nå vurderer jeg med å bli medlem i NSF. Det er snakk om lønnsforhandlinger for tiden på arbeidsplassen min og jeg kommer ikke til å få noen fordeler siden jeg ikke er medlem. Dette viste jeg ikke om. Det er dumt! Tenk om alle de andre kollegaene mine får høyere lønn og IKKE MEG! Nei dette orker jeg ikke!

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her.

Nå vurderer jeg med å bli medlem i NSF. Det er snakk om lønnsforhandlinger for tiden på arbeidsplassen min og jeg kommer ikke til å få noen fordeler siden jeg ikke er medlem. Dette viste jeg ikke om. Det er dumt! Tenk om alle de andre kollegaene mine får høyere lønn og IKKE MEG! Nei dette orker jeg ikke!

Sånn er det. Kan ikke forvente å få noe dersom man ikke bidrar.

Anonymkode: c35a2...10c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her.

Er vel karenstid uansett når forhandlingen har begynt. Jeg tviler sterkt på at du ikke har hørt om NSF før og dens fordeler, så at du melde deg inn og delta på neste lokale forhandling ev. forhandle selv nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...