AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Har du alt det du trodde du skulle ha som voksen? Tenker på områder som helse, familie, barn, livspartner, vennskap, hobbyer, utdanning, jobb, økonomi m.m. Hvor nær, eller langt unna, det du så for deg som barn/ungdom at du ville ha som voksen er du i dag? Er du overrasket over annerledes voksenlivet er enn det du så for deg, eller er det omtrent slik du så for deg? Anonymkode: d2eec...ea7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Nei, skulle flytte på landet og ha massevis av dyr. Bor i byen uten dyr. Men skulle aldri ha barn, og der er jeg fortsatt enig med mitt yngre jeg. Anonymkode: 61fae...c3c 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Skulle hatt en helse som lot meg bli gammel, men så ble det ikke, lmao Anonymkode: 4f380...6ae 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Jeg bor ikke slik jeg trodde. Jeg visste nok ikke helt hva boliger koster... Anonymkode: 3d355...523 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Nei, og kommer ikke til å få det heller. Anonymkode: 011de...188 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Som barn drømte jeg om å bli veterinær, flytte til Australia og hjelpe kengruer. Livet ble ikke slik 🤭 Anonymkode: 37494...171 3
asterix Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Hadde ingen spesielle planer egentlig, men jeg ville aldri i min villeste fantasi kunnet gjette hvordan livet mitt skullle utvikle seg... 🤪😂
Gjest På druen Skrevet 29. september 2021 #8 Skrevet 29. september 2021 (endret) Så og si... Ønsker meg fortsatt en gammel hytte på fjellet, uten strøm og innlagt vann. Endret 29. september 2021 av På druen
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #9 Skrevet 29. september 2021 Ikke alt. Det tok meg litt lengre tid å fullføre utdannelsen min (jeg er lektor), men jeg kom meg i mål til slutt. Jeg har jobb, men ikke fast 100% enda. Slik jeg forstår det er det vanlig når man er nyutdannet. Mye penger? Nei. Partner? Nei. Bil? Nei. Motorsykkel? Nei. Jeg hadde egentlig planlagt å ha utgitt et par bøker i min alder, men så langt er jeg ikke forfatter heller. 🤪 Anonymkode: 22d08...a86 1
Gjest Linny111 Skrevet 29. september 2021 #10 Skrevet 29. september 2021 Ja, har hus, hund og kjæreste og ganske god råd. Hadde lyst på enda flere dyr da jeg var liten, men kjenner at det hadde blitt litt mye nå. Har en slange og noen edderkopper, og det er koselig da
Inochan Skrevet 29. september 2021 #11 Skrevet 29. september 2021 Hmm både og Drømte om å få barn tidligere men har foreløpig ingen barn (og det er jeg glad for) Har fått reist en del, litt mindre enn jeg håpet men er fornøyd. Har drømmejobben, selv om det ikke var samme jobb som jeg hadde håpet på som liten 😅 Jeg bor i egen bolig med samboer og hund, så har det egentlig veldig bra selv om ting ikke ble som jeg drømte om ( det ble kanskje bedre på et vis) men jeg skulle ønske jeg flyttet meg til utlandet for mange år siden, et mål å jobbe seg mot ihvertfall 😊
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #13 Skrevet 29. september 2021 Var alltid redd for å ikke finne kjærligheten, og bli ensom og alene. Eller å slite meg ut i en jobb jeg ikke var lykkelig i. Er så heldig å ha funnet mannen i mitt liv, og vi har holdt sammen i 28 år, og er lykkeligere enn noen gang ❤️ Jobb har jeg måttet bytte noen ganger, og det krevde sitt økonomisk. Men ingenting slår en jobb man gleder seg til søndag kveld, så er absolutt verdt det. Evig takknemlig. Anonymkode: 9ff84...a96 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #15 Skrevet 29. september 2021 Eier ikke bolig enda, mulig det skjer etter jeg er 40 (jeg er 36 nå) om det er mulig å komme inn i det markedet. Ellers har jeg samboer og er lykkelig med han. Har ikke drømmejobben men den fungerer. Har ikke barn, noe jeg aldri har ønsket meg. Har fortsatt ønsker om å gifte meg med i et flott bryllup i utlandet. Håper det skjer før jeg er 40. Ønsker å flytte til en annen by om jeg finner en jobb som passer mer der. Jeg har vært anti sertifikat fordi alle maste om at jeg måtte ta lappen. Nå tar jeg den fordi jobben krever det.. Ellers lever jeg ikke slik jeg drømte om voksenlivet når jeg var yngre. Jeg skulle ha en spennende internasjonal jobb og reise verden rundt 😜 Anonymkode: f4e72...77d
Kågebruker Skrevet 29. september 2021 #16 Skrevet 29. september 2021 Skulle bli høyreback på United etter Gary Neville så nei. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #17 Skrevet 29. september 2021 Kågebruker skrev (15 minutter siden): Skulle bli høyreback på United etter Gary Neville så nei. Jeg mente de litt mer realistiske idéene man hadde som ung. Kom kanskje ikke tydelig nok frem i hovedinnlegget mitt. Anonymkode: d2eec...ea7
Gjest Elder Millennial Skrevet 29. september 2021 #18 Skrevet 29. september 2021 Ikke helt… drømmen har nå alltid vert ett småbruk da, ellers mangler jeg absolutt ingen ting☺️
Minitroll Skrevet 29. september 2021 #19 Skrevet 29. september 2021 Jeg skulle bo i et bittelite hus i bakhagen til foreldrene mine. Det gjør jeg ikke, men bor i en liten leilighet noen timer unna. jeg skulle ikke ha barn, men ville ha minst ti påfugler. Har per dags dato ingen påfugler, heller ikke barn. skulle bli ballettdanser og spille harpe. Er sykepleier, dessverre. Men er litt for tjukk til ballett og har ikke fingerferdighetene til harpe. så nei, er ikke helt der.
axillea Skrevet 29. september 2021 #20 Skrevet 29. september 2021 Både og. Som barn ville jeg bli arkeolog og reise rundt mye i jobben. Det er jeg ikke. Men det jeg etterhvert så for meg når jeg ble litt eldre, har jeg mye av. Trodde jeg skulle bo i et større hus, og ikke en leilighet i Oslo. Men er gift med drømmemannen og venter barn. Har god utdanning og jobb som betaler bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå