AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Er det noen som har klart å endre personligheten, eller væremåten sin til det bedre? Og blitt en sånn som alle kolleger liker, og alle i vennegjengen vil ha med? Jeg har alltid vært litt introvert og stille, men tar meg nå også i å: Bli sint på kolleger som hele tiden skal ha innspill på alt jeg gjør når vi trenger å få ting fort ferdig. Er misfornøyd med ledelse, og for sliten til å orke å snakke med teamet mitt og føler meg derfor utenfor. (Altså selvforskyldt) Orker ikke alltid være med på fest med venner, men føler meg likevel urettferdig behandlet og griner om jeg ikke ble invitert til noe. Har generelt blitt hissig, smålig, kjedelig og inntar (mentalt) en offerposisjon og skjønner godt at jeg ikke blir savnet noe sted. Men, går det an å endre dette? Vil jo være raus, morsom og tåle at noen foreslår bedre måter å gjøre jobben min på selv når jeg er stresset. Tørre å invitere meg selv fremfor å vente på å få melding fra andre. Også videre. Noen som har klart det? Hvordan? Anonymkode: 7dc4e...a5e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Jeg spiste sopp. Det hjalp Anonymkode: 422c4...c5b 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Om folk ikke liker deg for den du er, finn deg andre venner.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 16.28): Jeg spiste sopp. Det hjalp Anonymkode: 422c4...c5b Serr? Hvordan hjalp det? Kan du fortelle litt mer om det? Anonymkode: dd6fd...a88
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Her er det flere ting, TS. Men jeg lurer på hvorfor du ønsker å bli en alle kolleger liker? Hvorfor ønsker du å være en alle i vennegjengen vil være med? Handler det om at du føler du BØR være sånn? Eller handler det om noe annet? Anonymkode: 6bc36...271
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Det hjalp meg å se meg selv bedre og jeg ble kvitt mye mørke som alltid fulgte meg.. det er vanskelig å forklare helt og høres jo alltid helt koko ut. Det er jo litt koko også. Anonymkode: 422c4...c5b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Det høres ut som du har god selvinnsikt og det er en veldig god egenskap. Har du det bra med deg selv? Ofte når man har det litt tungt i livet, er det vanskelig å ha det så bra sammen med andre mennesker. Ta vare på deg selv og gjør det DU vil, ikke tenk så mye på å passe inn eller møte andres behov hele tiden. Anonymkode: 1ad96...dfa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå