AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Jeg jobber i er serviceyrke og har opplevd hissige folk i det siste. Voksne damer på 50+. Hvorfor akkurat nå? Anonymkode: 318d8...25f
Gjest ti10 Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Voksne damer på 50 + er vel kjent for å være de vanskeligste kundene, spesielt overfor yngre kvinnelige ansatte, så akkurat tidspunktet det skjer på har neppe noe å si.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Jeg har jobbet i serviceyrke og kvinner på 50+ er de verste kundene. Sure og meggete. Det kan kanskje skyldes at de er i overgangsalderen? Ikke vet jeg, men håper så inderlig at jeg ikke automatisk blir like meggete når jeg blir gammel. Anonymkode: 81458...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Kanskje der plutselig ble stress igjen for folk når samfunnet åpna igjen. Nå må dem jo bekymre seg for barna sine som er ute på byen og får herpes, korona og hiv Anonymkode: a3246...062
Knirke Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 De er sure fordi Norge har fjernet coronarestriksjonene uten deres samtykke. De vil helst holde hele verden stengt fordi tanta til bestemors venninne på 90 er i risikogruppen og ikke tåler å ta vaksine. Folk oppfører seg normalt og har senket skuldrene, det liker ikke kvinner på 50+. Nå kan de ikke lengre dømme og rakke ned på alle som ikke har korrekt munnbindføring, håndspritrutiner og 1 (helst 2) meters avstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå