AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Hvordan vasker dere plagg med noen få prosent ull? Jeg har lest at man bør vaske på ullprogram så lenge det er noe ull, men jeg vil helst vaske på skikkelig program.. Anonymkode: 7e622...ed3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Kjører alt av klær på 40 grader jeg, håndklær og sengeklær annenhver gang 60 og 90. Tåler det ikke 40 så kan jeg ikke ha det i garderoben, for så mye kan jeg ikke sortere klesvasken Anonymkode: cfe1c...446
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Alltid ullprogram om det er bare noen få prosent ull i, har til nå (bank i bordet) aldri ødelagt et ullplagg. Hvorfor syns du ikke ullprogram er et skikkelig program? Anbefaler for øvrig å heller ha høyere prosent ull, da kan du heller lufte plaggene godt i stedet for å vaske dem ofte. Anonymkode: 18b25...4a0 2
Diamant20 Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 17.23): Alltid ullprogram om det er bare noen få prosent ull i, har til nå (bank i bordet) aldri ødelagt et ullplagg. Hvorfor syns du ikke ullprogram er et skikkelig program? Anbefaler for øvrig å heller ha høyere prosent ull, da kan du heller lufte plaggene godt i stedet for å vaske dem ofte. Anonymkode: 18b25...4a0 Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå