AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Skole er litt nytt for meg, og jeg har flere eksamener snart. Jeg har forstått at vi ikke får bruke internett, men at vi kan ha med egne notater og bøker. Er det alt? Jeg tar eksamen innen helse, så er ikke noe veldig avansert. Har dere noen tips til hvordan man forbereder seg til eksamen, og eksakt hva man kan ha med? Kan man f.eks bruke OneNote? Jeg har mye notater der fra tidligere skoleår. Eller må jeg skrive ut alt? Anonymkode: a856b...f05
Mhmjadda Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Det står i fagbeskrivelser din, så ingen kan svare generelt fordi det varierer. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Du må spørre den som er fagansvarlig, sjekke emnesiden, blackboard (eller hva dere enn bruker), eller høre med medstudenter. Dette varierer ikke bare fra studie til studie, men også fra fag til fag. Der jeg studerer kan vi f.eks. helt fint bruke internett under eksamen. Anonymkode: a8a85...b06
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Tar du som privatist? Hovedregelen er alle hjelpemidler tillatt med unntak av kommunikasjon med andre. Kan ha med bøker, notater osv…. Også tilgang til enkelte nettsteder, som NDLA, lovdata osv… står mer om dette på udir og eksamen. Anonymkode: 78fe4...82e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå