Gå til innhold

Noen som elsker å være single her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som har lagt dating på hylla og nyter det? 

Anonymkode: 32aea...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! 😊

Anonymkode: 3371d...837

• Liker 1
Skrevet

Kommer aldri til å være i forhold igjen! 

Anonymkode: e74e8...c4b

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker singlelivet, og har overhodet ingen interesse av å inngå noe forhold med en mann igjen. 

Anonymkode: 3633d...713

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og som har lagt dating på hylla og nyter det? 

Anonymkode: 32aea...d29

Jeg nyter singellivet,men gjør ikke noe hvis det dukker opp noen heller :)

Anonymkode: 3f393...360

• Liker 2
Skrevet

Leter ikke akkurat etter kjæreste. Nyter singellivet på alle måter, men utelukker ikke kjæreste om riktig fyr dukker opp.

• Liker 2
Skrevet

Fikk gjort unna forhold og hjerte smerte i tenåra og tjueåra. Har aldri vært lykkeligere enn jeg er nå som singel. Orker ikke tanken på å være i et forhold igjen. 

Anonymkode: 73408...9ef

• Liker 1
Skrevet

Etter 15 år i forhold, ferdig med barn og det der, skal singellivet nå nytes til fulle i uoverskuelig fremtid😁

Anonymkode: a8f0e...948

• Liker 1
Skrevet

Etter mye hjertesmerte og løgnaktige menn og mye dårlig oppførsel siste 4 år så har jeg takket for meg når det gjelder forhold. Er for mye stress og drama med forhold. Har en fwb og det dekker mitt behov for nærhet og sex. Ellers er livet veldig bra uten en mann 

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Moonshine, mod

Skrevet

GO MGTOW!

Anonymkode: ef135...970

Skrevet

Ja!

Anonymkode: 031e1...25d

• Liker 1
Skrevet

Ja, inntil jeg møtte drømmemannen med stor M, som ødela det😂Jeg var singel i 10 år, etter et forhold på 9 år som ikke var bra. Hadde det fantastisk som singel. Men så møtte jeg da på en mann, som klarte å overbevise meg om at et forhold med han var bedre😂Dette er snart fire år siden, og vi har vært gift i et år. Jeg som aldri skulle finne meg kjæreste igjen, og iallefall ikke gifte meg😂 Så det kan skje når man minst venter det🙊

Anonymkode: 5081b...599

Skrevet

Ja, trives, trives veldig godt. Men kunne tenkt meg en ferievenn å reist på tur med. Men i det daglige er det fantastisk å være singel. 

Anonymkode: 66c8d...02a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...