Gå til innhold

Han sendte film fra dusjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg har skrevet med og ikke rukket å være på date med enda sendte Snap fra dusjen, hvor han «tilfeldigvis» på slutten fikk med tissen.

Kjente jeg fikk helt avsmak på å møte fyren?! 🤢

Anonymkode: 900c3...6c3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var dusjen ren da? Hvordan så fugene ut? Kanskje han bare skulle vise frem hvor ren dusjen er, og så kom han til skade for å vise tissen frem ved et uhell?

Har du tenkt på det?

Anonymkode: 42d64...a50

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var dusjen ren da? Hvordan så fugene ut? Kanskje han bare skulle vise frem hvor ren dusjen er, og så kom han til skade for å vise tissen frem ved et uhell?

Har du tenkt på det?

Anonymkode: 42d64...a50

Han filmet seg selv i dusjen, startet med i overkroppen, så ned. Klissnaken altså. Tror ikke han prøvde å vise frem dusjen. :ler:

Ts

Gjest rampenissen72
Skrevet

Ufint hvis du ikke har spurt om det (les; sendt sexualiserte meldinger) 

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor menn gjør sånt. Ekstremt turnoff om man ikke har spurt om det. 

Anonymkode: a8b31...a31

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han filmet seg selv i dusjen, startet med i overkroppen, så ned. Klissnaken altså. Tror ikke han prøvde å vise frem dusjen. :ler:

Ts

Er nok veldig åpenbart at han har lyst til å vise seg frem for deg og ønsker å ha sex med deg. Hvordan responderte du og hva sa han etterpå? 

Skrevet
Trøst skrev (26 minutter siden):

Er nok veldig åpenbart at han har lyst til å vise seg frem for deg og ønsker å ha sex med deg. Hvordan responderte du og hva sa han etterpå? 

Jeg responderte ikke, han sa sorry og spurte om jeg syntes det var kvalmt. Ja, svarte jeg og da skrev han ingenting.

Ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg responderte ikke, han sa sorry og spurte om jeg syntes det var kvalmt. Ja, svarte jeg og da skrev han ingenting.

Ts

Ok. Da bør du nok finne deg en annen mann å skrive med. Du pissa nok litt på stoltheten hans. Ikke at det er noe galt i det, du ba jo ikke om denne filmen og jeg skjønner at det ikke er gøy å få slikt tilsendt når du ikke ønsker det. :) 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

En jeg har skrevet med og ikke rukket å være på date med enda sendte Snap fra dusjen, hvor han «tilfeldigvis» på slutten fikk med tissen.

Hvorfor spørsmålstegnet? Denne fyren mangler jo helt antenner. Next.

Anonymkode: 2a2e0...b8c

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i himmelens navn tror menn at vi er interessert i å se på utstyret deres i tide og utide. At de ikke lærer.

• Liker 5
Skrevet

Ts her.

Jeg blokkerte han. Mistet totalt interessen for å møte han.

• Liker 4
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ts her.

Jeg blokkerte han. Mistet totalt interessen for å møte han.

Atta girl 💕 Bare tenk hvor mange som har fått slike videoer da.. Hvis det skal så lite til før han sender liksom 🤢

Skrevet

Ja, når skal de lære. Har lyst til å si til menn som har lyst til å sende bilde av utstyret sitt: Ja, gjør det hvis du vil være helt sikker på å aldri få kontakt med en ok dame som vil ha sex med deg. Vil du leve i sølibat resten av livet så send masse bilder av pikken din til alle damer du får kontakt med. Da kan du like gjerne gå i kloster. 

Anonymkode: 3d685...ea9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Greit å vite intensjonen med en gang, eller?

Var nok ingen tilfeldighet der😉

Anonymkode: af7de...ac6

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (3 timer siden):

Hvorfor i himmelens navn tror menn at vi er interessert i å se på utstyret deres i tide og utide. At de ikke lærer.

Ja det er helt tragisk 🥺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...