Gjest Spent frier Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Hei Jeg skal fri nå til helgen....Ringen er kjøpt inn og alt er egentlig klart. Er det noen som har noen gode tips for hva jeg kan gjøre for å få henne til å huske denne dagen. Regner jo ikke med at dem går så fort i glemmeboken men....Har tenkt til å ta henne med på fjellet (hytta) og fri på en skinnfell foran peisen. ALLE tips mottas med takk!
tuji Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Prøv å gjøre det helt overraskende, slik at hun ikke sitter hele kvelden og tenker "nå kommer det...nei, nå....skal han ikke gjøre det snart...". Ta henne skikkelig på senga (ikke i bokstavelig forstand )! Er ikke så kreativ akkurat nå, men jeg selv ville likt et skikkelig overraskende frieri.
Lillje Skrevet 8. oktober 2002 #3 Skrevet 8. oktober 2002 Det hørtes virkelig korselig ut. Hvis ikke kan dere også gå en lang og deilig fjelltur, sette dere ned for å spise ved et vann eller ved en fin utsikt. Så kan du grave litt nede i sekken, og ta frem ringen. Men for Gudskyld. Skjul ringen kjempe godt fra du får den i hus, det samme gjelder brosyrene- kast dem. Da ei vennine skulle blir overrasket av sin samboer med et frierie fra han gikk det ikke som planlagt fra hans side. Ffor dagen før hadde hun sett brosyrer fra Gullsmeden over ringer, og da viste hun jo hva som kom til å skje i løpet av kort tid. For hun hadde ikke vært å hentet dem. Så hun måtte bare spille overrasket, da det hele skjedde. Lykke til!! Du får holde oss oppdattert over hva du endte opp med.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #4 Skrevet 8. oktober 2002 Hva med å kjøpe med noen små kaker- mufins eller liknende og så puter du ringen inni??? Når hun spiser den kommer jo ringen fram og du kan gå ned på kne???
vilja Skrevet 8. oktober 2002 #5 Skrevet 8. oktober 2002 Håper hun ikke er skrubbsulten etter turen - Og ikke storspiser med STOOORE bit av muffinsen. - Må vente noen dager på at den kommer ut da: Men det var en god ide!!! :D Alternativet er jo å putte ringen i en kopp (Med saft o.l- Så den ikke synes). Man kjenner godt når noe fremment kommer inni munnen:)
Lillje Skrevet 9. oktober 2002 #6 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg ville ikke sattset på legge ringen inni noe man spiser. Tenk om du svelger ringen og setter den fast. Slik som hun som hadde lagt ringen i grøten til sin samboer. Han spiste grøten svelget og ned gikk ringen. Og enden på visa var at han ble innlagt. Men de ble til slutt gift.
Imax Skrevet 9. oktober 2002 #7 Skrevet 9. oktober 2002 Hørt om hun som faktisk svelget ringen da den var i mat/drikke? Personlig ville jeg ikke likt det. Gå ned på kne - tradisjonelt og bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå