AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Jeg var i bryllup i helgen, og drakk alkohol. Ingen fyllefest, men det ble jo noen glass. Mensen skulle ha kommet på mandag, men uteble. Jeg tok derfor en test nå, og den er positiv. Hadde mensen sist i august, så jeg er ikke mange ukene på vei. Jeg er så redd for at alkoholen kan ha skadet spiren. Er det noen andre som har vært i samme situasjon og det har gått bra? Anonymkode: 7f248...6f8
Pås Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 (endret) Tror det er MANGE som har opplevd dette, deriblant meg selv! Glemte: det gikk særdeles bra! Endret 29. september 2021 av Pås 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Pust med magen. Dette går nok bra. De fleste er ikke klar over at de er gravide med en gang, bortsett fra dem som virkelig er i prøvefasen og timer alt. Det var den beskjeden jeg fikk av fastlegen min ihvertfall da jeg fant ut at jeg var gravid og hadde festet litt et par ganger. Anonymkode: fa1d1...a75 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var i bryllup i helgen, og drakk alkohol. Ingen fyllefest, men det ble jo noen glass. Mensen skulle ha kommet på mandag, men uteble. Jeg tok derfor en test nå, og den er positiv. Hadde mensen sist i august, så jeg er ikke mange ukene på vei. Jeg er så redd for at alkoholen kan ha skadet spiren. Er det noen andre som har vært i samme situasjon og det har gått bra? Anonymkode: 7f248...6f8 Det går helt fint! Anonymkode: fcbec...066 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Gikk på prevensjon, så at jeg ikke hadde mensen var ikke unormalt, var 9 uker på vei da jeg fant det ut. Hadde da vært ute og drukket vin 5 kvelder og snust. Det har gått helt fint. Anonymkode: 058ea...3b4 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Takk for raske og beroligende svar 💛🧡 Anonymkode: 7f248...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 er tråder om dette annnehver uke, kan ikke folk Google litt! Anonymkode: a2224...1a6
Amatariel Skrevet 29. september 2021 #8 Skrevet 29. september 2021 Pås skrev (4 timer siden): Tror det er MANGE som har opplevd dette, deriblant meg selv! Glemte: det gikk særdeles bra! Signerer denne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå