Gå til innhold

Så mye fattige folk overalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg tjene penger på de?

Tenker først prøve meg på de fattige i Norge. Hvis det blir vellykket så kan jeg utvide til fattige i resten av verden. De har kanskje ikke så mye penger hver enkelt av de. Men de er utrolig mange i antall. Om jeg kunne tjent 1 dollar i året på verdens fattige, hadde jeg vært mangemilliardær.

Anonymkode: bb29f...fbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

👹 trolleritrollera

Anonymkode: 975a0...a02

• Liker 4
Skrevet

Skal du tjene penger er det bedre å fokusere på de rike. Bare et enkelt tips der.

Anonymkode: 521d0...717

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker først prøve meg på de fattige i Norge. Hvis det blir vellykket så kan jeg utvide til fattige i resten av verden. De har kanskje ikke så mye penger hver enkelt av de. Men de er utrolig mange i antall. Om jeg kunne tjent 1 dollar i året på verdens fattige, hadde jeg vært mangemilliardær.

Bare å starte opp en middels suksessfull bedrift og ansette en haug av disse fattige, det - så tjener du garantert mer enn 1 dollar i året på hver av dem også. 

• Liker 3
Skrevet

Lett. Ved å selge noe som gir deg overskudd til dem, som de har råd til å kjøpe.

Anonymkode: 0abe2...09d

Skrevet

Nettverkssalg. Fattige elsker nettverkssalg.

Anonymkode: 1026e...851

• Liker 2
Skrevet

Først og fremst trenger du vel en idé du kan tjene penger på, alle vet vel at det finnes kunder i verden...

Anonymkode: 3852f...31d

Skrevet

I utlandet kan du prøve en form for lotteri. Enklere blir det ikke.

Anonymkode: 1026e...851

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Antall fattige er faktisk på vei nedover verden over, men relativ fattigdom vil jo selvfølgelig alltid eksistere.

Jeg tenker du enten må tilgjengeliggjøre noe som tidligere har vært for kostbart, eller så må du skape et nytt behov og deretter dekke dette. Blir spennende å se hvordan prosjektet ditt går :)

Skrevet

Pyramidespill!

Anonymkode: 4dd0f...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...