Gå til innhold

Noen her som er syk og alenemamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som er syk og er alenemamma? Som feks ekstrem utmattelse, adhd, ptsd, fibro, mild me, andre diagnoser? 

Er dere ufør/gradert eller i jobb? Hvordan takler dere hverdagen? 

Jeg venter på utredning for første gang etter å ha mast i 10 år. Jeg klarer nesten ikke å ta vare på meg selv.. alt er et slit, alt som skal gjøres, avtaler, oppgaver, jeg får det ikke til. Jeg klarer nesten ikke å dra ut en gang. Og jeg klarer ivertfall ikke jobb, selvom jeg har hatt så høye forventninger at jeg SKAL klare det så vet jeg at det ikke går. Pga jeg har prøvd og prøvd hele livet, i forskjellige jobber. Men det fungerer ikke grunnet store hukommelsesproblemer og innlæringsvansker ++ :(  Alltid endt opp med mye sykemelding grunnet dette. 

jeg skulle ønske jeg hadde energi til mer, å kunne jobbe 100% å få alt jeg og ungene ønsker oss, ferie ++, men det går bare ikke. Jeg har prøvd. 

Anonymkode: 707d7...f59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har ptsd, leddgikt, kronisk migrene og en bindevevssykdom og er alene med to barn. Jobber fullt, men det er veldig tøft i perioder. Jeg legger lista lavt. 

Anonymkode: 044e8...664

Skrevet

Jeg er har k-ptsd som i stor grad går utover hverdagen min, var over en liten periode alenemor. Hadde jeg fortsatt å være det så hadde jeg måtte kastet inn håndkle og tenkt på hva som var best for barnet mitt. Heldigvis gikk det ikke den veien. Men jeg har ikke mulighet til å sjonglere hverdagen, er heller ikke i jobb. 

Anonymkode: 2639f...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...