Miss perfect Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Pfizer eller Moderna? Ja, nå skal jeg etter mye om og men altså vaksinere meg.. 1
ItchyBitchySpider Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Miss perfect skrev (11 minutter siden): Pfizer eller Moderna? Ja, nå skal jeg etter mye om og men altså vaksinere meg.. Jeg ble kjempedårlig av Moderna, merket ingenting til Pfizer. Så jeg hadde valgt Pfizer.
Miss perfect Skrevet 29. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2021 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Jeg ble kjempedårlig av Moderna, merket ingenting til Pfizer. Så jeg hadde valgt Pfizer. Takk for svar
ItchyBitchySpider Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Badgald0pest2 skrev (Akkurat nå): Får man velge da? I noen kommuner har man nok dose av begge, slik a man kan velge.
Apollonia Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 (endret) Badgald0pest2 skrev (11 minutter siden): Får man velge da? https://www.fhi.no/nyheter/2021/befolkningen-kan-na-velge-type-koronavaksine/ Ja, dette kom fra FHI i går. Jeg har allerede valgt Pfizer, jeg er i utgangspunktet ikke så redd for covid, og gjør dette mest for å bidra til fellesskapet og for å kunne reise uten å teste meg, så da valgte jeg den som statistisk sett gir minst bivirkninger, selv om den kanskje beskytter litt mindre. Hadde kanskje gått for kombinasjon/Moderna, dersom jeg var i risiko-gruppe. Endret 29. september 2021 av Apollonia
Palmetreet Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 (endret) Jeg valgte Pfizer. Fordi jeg føler meg tryggest på den, da så og si ALLE jeg kjenner har tatt den uten noen bivirkninger. Mens de jeg kjenner som tok Moderna ble veldig dårlige dose 2. Merket ingenting da jeg tok Pfizer. Endret 29. september 2021 av Palmetreet
Anbefalte innlegg