Gå til innhold

Når begynner deres barn med foret regndress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt Kattnakken foret regndress til snart 4 åringen, men foreløpig bruker vi vanlig tynn utforet. Regner med bgh bruker ull eller fleece som mellomlag. 

Bor på Østlandet, det er regn og rundt 10 grader. Tenker det er for varmt for den forede foreløpig kanskje, men hva mener dere? 

Anonymkode: 80683...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt, men passer på å ikke ha for varme klær under.

Anonymkode: 6c5d0...b35

• Liker 1
Skrevet

Aldri sett behovet for to sett med regntøy. Tynn ull innerst og ullgenser og -bukse utenpå, så holder vanlig regntøy de få kalde dagene i året det ikke funker med dress.

Anonymkode: bd110...22a

• Liker 2
Skrevet (endret)

I forgårs tok mine i bruk sitt med fôr. Det har samme effekt som vanlig regntøy med mellomlag, men ungene mine er i den alderen nå hvor de i barnehagen eller småskolen kler mye på seg selv.. og det er mer lettvint, raskere og ungene ser på det å kle seg og kle av seg som litt mindre herk. Lettere for dem å holde orden på plassen sin også med færre plagg. 

Men regntøy med fôr er hat for meg som forelder. Det er lettere å tørke regntøy for seg og vaske mellomlag i maskin, enn å vaske hele det hersens regntøyet som må rett i maskinen før middag og tørke godt på varmekabel på vrangen om natta. 

Endret av Zoey
Skrevet

Jeg har aldri brukt det, har bare et lag fleece eller ull under vanlig regntøy. Vil jo tippe at så lenge du har behov for et lag under vanlig regntøy kan du bruke regntøyet med fôr. 

Anonymkode: f244e...88e

Skrevet

Aldri

Anonymkode: 5681c...268

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...