Gå til innhold

"Ingen gir meg så gode orgasmer som meg selv"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte kjæresten min å si rett etter vi hadde sex. Selv om det sikkert er sant, synes jeg det var sårende. Han utdypet det og sa at han selvfølgelig er den som klarer å tilfredsstille han best, siden han kjenner best eksakt hvordan han skal gjøre det. Og han har sikkert rett. Men jeg slang tilbake at da får han kose seg med å runke heretter, siden det er best for han.

Men er det sånn, er det best for de fleste å fikse orgasmen selv? Jeg kommer ganske fort på egenhånd, men synes likevel totalopplevelsen med en oppmerksom og kjærlig sexpartner er bedre.

Anonymkode: bb4b5...8c2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer helt klart best ved å fingre meg selv. Å bli slikket eller fingret av andre er selvfølgelig digg, men en orgasme er stigende og synkende i styrke og den som vet best når jeg skal fingre hardt eller roe ned for å få mest mulig ut av orgasmen er: meg selv

Anonymkode: cb777...569

• Liker 5
Skrevet

Det er jo sant. 

Hilsen, kvinne 

Anonymkode: c007e...9da

• Liker 4
Skrevet

Menn er menn; ingen over og ingen under. La ham leve i den troen der, for mange av dem evner ikke å se andre enn seg selv i sitt verdensbilde

• Liker 1
Skrevet

Heh oi, det var rimelig taktløst av han😅 

Anonymkode: de878...a40

• Liker 7
Skrevet

Han kunne ikke tenkt før han svarte, eller så må det være kødd…!

Det er regelrett trist å sitte og runke når du kan ha sex med kjæresten din i steden. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer best og lettest ved å gjøre det selv, men jeg ser ikke behovet for å fortelle ham det.

Anonymkode: 27fc8...ee9

• Liker 2
Skrevet

Om eneste målet er å oppnå orgasme så er det lettere og bedre å gjøre det på egenhånd, men sex handler jo om mye mer enn bare orgasme. Nærhet, intimitet, kjærlighet. 

Hadde reagert likt som deg om noen presterte å si noe så hodeløst rett etter vi hadde hatt sex. 

• Liker 8
Skrevet

Dette kan jeg ikke tro gjelder for den gjengse mann… Av de forholdene jeg har vært i har jeg jo merket at de absolutt helst ønsker å ha sex fremfor å ordne seg selv.. 

Selv er jeg faktisk enig da, er best når jeg gjør det selv. Men føler det er fordi jeg er litt komplisert, så ja… 

Anonymkode: 981b6...993

Skrevet

Dette gjelder jo mer for kvinner enn menn. Men egentlig høres det ut som at han mente at du kanskje ikke var nok delaktig. 

Anonymkode: 03226...166

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette kan jeg ikke tro gjelder for den gjengse mann… Av de forholdene jeg har vært i har jeg jo merket at de absolutt helst ønsker å ha sex fremfor å ordne seg selv.. 

Selv er jeg faktisk enig da, er best når jeg gjør det selv. Men føler det er fordi jeg er litt komplisert, så ja… 

Anonymkode: 981b6...993

Hvis poenget bare var orgasmen så gjelder det sikkert de fleste menn. Ingen menn trenger en partner for å få orgasme.

Sex handler om mye mer enn å få orgasme. Jeg blir forvirret over alle som skriver de ikke trenger partner fordi de uansett får kraftigst orgasme selv. Hva er poenget med en kraftig orgasme uansett?

Har de ikke skjønt noen ting? Liker de ikke sex? Jeg tror dette er folk helt uten sexdrift. Man kan sikkert fortsatt ha glede av ren fysisk stimulering.

Poenget med sex er å kose med en damekropp. Pupper, lår og hele pakka. 

Anonymkode: ccc16...7a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Klarte kjæresten min å si rett etter vi hadde sex. Selv om det sikkert er sant, synes jeg det var sårende. Han utdypet det og sa at han selvfølgelig er den som klarer å tilfredsstille han best, siden han kjenner best eksakt hvordan han skal gjøre det. Og han har sikkert rett. Men jeg slang tilbake at da får han kose seg med å runke heretter, siden det er best for han.

Men er det sånn, er det best for de fleste å fikse orgasmen selv? Jeg kommer ganske fort på egenhånd, men synes likevel totalopplevelsen med en oppmerksom og kjærlig sexpartner er bedre.

Anonymkode: bb4b5...8c2

Jeg må si, dette ville vært en skikkelig turn-off for meg. Jeg har jo ikke så mye å bidra med da?

Skrevet

Det tar litt tid å bli kjent med seg selv og kroppen sin, jeg har gjort håndarbeid, funnet punktet i skjeden som er ruglete gjort kom her fingeren, så senere lært opp min mann😂 og samme tempo ikke bli for voldsom da mister jeg den

med rabbit vibrator så kon jeg en gsng så kraftig at tårene trillet ned ukontrollert, det har ikke skjedd med womaniser enda

Anonymkode: 7155c...f3f

Skrevet

Haha, den der var uheldig. Håper han innser det selv. Noen ting sier man ikke høyt. :P 

Skrevet

For meg stemmer det ikke. Det er lettest å komme på egenhånd, når man kan styre alt selv, men jeg får allikevel sterkest og lengst orgasmer med partner. Det er sikkert det psykologiske som spiller inn, men riktig penetrering har også mye å si for meg, og en levende mann klarer det mye bedre enn en dildo.

Anonymkode: 7d792...a07

Skrevet

Alle menn jeg har hatt sex med har tvert imot sagt at orgasmene er vanvittig mye sterkere og bedre med meg enn de de kan få på egenhånd. Det er visst det at jeg koser og teaser så bra over lengre tid slik at "trykket" og spenningen bygger seg opp til de er på bristepunktet før jeg lar dem få orgasme.

Anonymkode: 64b80...9d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis poenget bare var orgasmen så gjelder det sikkert de fleste menn. Ingen menn trenger en partner for å få orgasme.

Sex handler om mye mer enn å få orgasme. Jeg blir forvirret over alle som skriver de ikke trenger partner fordi de uansett får kraftigst orgasme selv. Hva er poenget med en kraftig orgasme uansett?

Har de ikke skjønt noen ting? Liker de ikke sex? Jeg tror dette er folk helt uten sexdrift. Man kan sikkert fortsatt ha glede av ren fysisk stimulering.

Poenget med sex er å kose med en damekropp. Pupper, lår og hele pakka. 

Anonymkode: ccc16...7a7

Enig i mye av dette. Men poenget med sex er jo også å oppnå orgasme? Ellers blir man liggende der kåt og utilfredstilt etterpå. 

Anonymkode: 5043a...659

Skrevet

Dette er jo helt sant.

Deal with it.

Anonymkode: 9089e...201

Skrevet

De aller fleste får jo lettere orgasme på egenhånd. Personlig varierer styrken på orgasmene mine såpass uansett så personlig velger jeg sex med typen hver dag over å sitte alene. Jeg koser meg med det men koser meg aller mest med han. Orgasmene jeg kan få til alene slår absolutt ikke alt det andre som tilhører sex med typen. Bare å se på han under akten er allerede ti ganger mer tilfredsstillende for meg enn å sitte alene å fingre haha. De uttrykkene av ren nytelse og kjærlighet 😍

Anonymkode: 6e7f6...31c

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innhold,brukerangrep,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...