Gå til innhold

Noen som har jobbet som innkjøpsassistent?

Gjest nupi

Anbefalte innlegg

Kunne tenke meg å bytte beite, og lurer på om en slik stilling er noe for et kreativt menneske? Er veldig glad i å skape ting/egne løsninger, og trenger en jobb der det er rom for slikt. Har en kreativ utdannelse (dekoratør), i tillegg til mange år i tekstil bransjen.

Er det noen som har jobbet som innkjøpasass., eller kjenner noe til hva en slik stilling innebærer? Er dette noe for et menneske som ønsker å skape noe eget og ønsker å drive med noe kreativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som produktassistet i tekstilbransjen nå. Dette er jo egentlig mye av den samme jobben.

Dagene går med på å følge opp vareprøver - målskjemaer, farger, stoffer etc, holde orden på leveringer, ta bilder av kolleksjonene, legge alt ut på nett, kontakt med leverandører, forhandle om priser etc.

Får ikke veldig utløp for den kreative siden min, men får jo sette sammen farger etc. Innkjøperene og designere er vel de som har den mest kreative jobben.

Har nettopp søkt på jobb som innkjøpsassisten, så det blir spennede å se om jeg kommer langt i prosessen av søkere. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg skjønner!

Takk for god info og lykke til med jobb søkingen! :)

PS: Hva slags utdannelse har du fra før? Hva slags bakgrunn må man ha for å få slike jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...