Gå til innhold

introvert-svake sider, intervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er introvert hva svarer du når du blir spurt om svake sider i intervjuet?

Anonymkode: 2a47d...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes alltid det er et vanskelig spm. 

Sist jeg var på intervju så svarte jeg at jeg kan bli litt stressa, at jeg har veldig sterke meninger og er ikke redd for å gi beskjed om de (vet tidligere arbeidsgiver har ristet litt på hodet av alt motstand hun fikk av meg til tider). Har en fantastisk referanse derfra da så det kan ikke ha vært så ille. 

Anonymkode: 4f456...7e0

Skrevet

Forrige intervju så svarte jeg at jeg nok kunne virke litt sjenert og beskjeden i begynnelsen på en ny arbeidsplass. Hun som intervjuet meg var veldig søt på det, og spurte om det kanskje var sånn at jeg var litt introvert, og det måtte jeg jo bare bekrefte. Det virket ikke som om hun anså det som noe negativt, men så er jeg også jobbsøker i en bransje der det er veldig normalt å være introvert. 

Anonymkode: 52bc8...0bd

Skrevet

Svarte som sant er at feks muntlige presentasjoner krever en del av meg, men at jeg til gjengjeld er kjempetrygg på skriftlig og organisatorisk arbeid (hadde selvfølgelig ikke sagt det i en setting hvor muntlige presentasjoner ev avgjørende - men en sånn stilling hadde jeg som introvert heller aldri søkt på). Forklarte at jeg likevel er takknemlig når jeg får slike oppgaver, for når jeg blir pushet til å jobbe med meg selv på den måten, blir jeg jo også både tryggere og bedre på den typen arbeid.

Fikk jobben, men har enda ikke måttet holde noen presentasjon. :)

Anonymkode: c5ee4...1bf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Svarte som sant er at feks muntlige presentasjoner krever en del av meg, men at jeg til gjengjeld er kjempetrygg på skriftlig og organisatorisk arbeid (hadde selvfølgelig ikke sagt det i en setting hvor muntlige presentasjoner ev avgjørende - men en sånn stilling hadde jeg som introvert heller aldri søkt på). Forklarte at jeg likevel er takknemlig når jeg får slike oppgaver, for når jeg blir pushet til å jobbe med meg selv på den måten, blir jeg jo også både tryggere og bedre på den typen arbeid.

Fikk jobben, men har enda ikke måttet holde noen presentasjon. :)

Anonymkode: c5ee4...1bf

Godt svar!

Anonymkode: c16ae...4e2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...