AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Del Skrevet 29. september 2021 Hei! I dag er det 11 dager etter at jeg fikk keisersnitt og jeg skal til jordmor for å få tatt ut de agrafene. Lurer litt på om det gjør skikkelig vond, eller. Har fått en slags tange for a ta med - ser litt skummelt ut 🙈 Anonymkode: 04f73...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente77 Skrevet 29. september 2021 #2 Del Skrevet 29. september 2021 Eg har ikkje hatt agraffer selv ,men har tatt ut nokon på pasienter. De har ikkje gitt uttrykk for noko spesiell smerte med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 29. september 2021 #3 Del Skrevet 29. september 2021 Hei! Jeg hadde agraffer på hoften, ca samme lengde som et sår etter KS. Det var ikke vondt å fjerne i det hele tatt, nesten litt godt ettersom det klødde litt. Mye enklere å fjerne enn sting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Del Skrevet 29. september 2021 Høres ut som at det går greit og ikke noe behov for en paracet på forhånd 😜. Takk for betryggende svar! Anonymkode: 04f73...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Del Skrevet 29. september 2021 Som de andre sier, ikke noe problem. Har gjort det x3. Stikker litt akkurat i det den trekkes ut, men er ikke vonde. Anonymkode: 8b23b...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Del Skrevet 29. september 2021 Er dette metalltråd? Er det vanlig etter ks? Kan ikke huske hva jeg hadde.... tror bare en slags teip som sto på en stund 🤔 hva er vanligst? Skal jeg ha flere barn blir det ks ble jeg fortalt sist. Anonymkode: 9d3b5...5d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er dette metalltråd? Er det vanlig etter ks? Kan ikke huske hva jeg hadde.... tror bare en slags teip som sto på en stund 🤔 hva er vanligst? Skal jeg ha flere barn blir det ks ble jeg fortalt sist. Anonymkode: 9d3b5...5d1 Det er rett og slett stifter laget av metall. Anonymkode: 8b23b...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #8 Del Skrevet 29. september 2021 Fjernet mine for 4 uker siden. Merket så og si ikke noe. Anonymkode: 32b84...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå