Gå til innhold

Noen har erfaringer med å få tatt ut agrafene etter keisersnitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag er det 11 dager etter at jeg fikk keisersnitt og jeg skal til jordmor for å få tatt ut de agrafene. Lurer litt på om det gjør skikkelig vond, eller. Har fått en slags tange for a ta med - ser litt skummelt ut 🙈

Anonymkode: 04f73...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har ikkje hatt agraffer selv ,men har tatt ut nokon på pasienter. De har ikkje gitt uttrykk for noko spesiell smerte med det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde agraffer på hoften, ca samme lengde som et sår etter KS. Det var ikke vondt å fjerne i det hele tatt, nesten litt godt ettersom det klødde litt. Mye enklere å fjerne enn sting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at det går greit og ikke noe behov for en paracet på forhånd 😜. Takk for betryggende svar!

Anonymkode: 04f73...816

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, ikke noe problem. Har gjort det x3. Stikker litt akkurat i det den trekkes ut, men er ikke vonde. 

Anonymkode: 8b23b...123

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette metalltråd? Er det vanlig etter ks? Kan ikke huske hva jeg hadde.... tror bare en slags teip som sto på en stund 🤔 hva er vanligst? Skal jeg ha flere barn blir det ks ble jeg fortalt sist.

Anonymkode: 9d3b5...5d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er dette metalltråd? Er det vanlig etter ks? Kan ikke huske hva jeg hadde.... tror bare en slags teip som sto på en stund 🤔 hva er vanligst? Skal jeg ha flere barn blir det ks ble jeg fortalt sist.

Anonymkode: 9d3b5...5d1

Det er rett og slett stifter laget av metall. 

Anonymkode: 8b23b...123

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...