Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Her var det jo oppløftende å hyggelig å være mannlig gjest får en si. Innlegg etter innlegg med uskikre folk av det annet kjønn som ikke vet om de vil være sammen med mannen eller en annen de holder på med eller har holdt på med eller kansje vil holde på med. Blir reint deprimert jo. De som skriver alt dette kan umulig være sammen med riktig person når de skriver hva de skriver hvertfall. Da hadde de vel ikke skrevet det. Kunne vært et bra forum dette om det ikke var for alt det her. Takk for meg.
Gjest Violetta Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Et bra forum om det ikke var for alle brukerne ja? Stille og rolig i hvert fall, for den som ønsker det...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Et bra forum om det ikke var for alle brukerne ja? Stille og rolig i hvert fall, for den som ønsker det... ← Du svarer på innlegg uten å ha den minste anelse om hva du svarer på du. Spesielt. Det du skriver her har ingen ting med hva han skriver om å gjøre, men det har du ikke skjønnt å vil vel ikke gjøre det heller.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Her var det jo oppløftende å hyggelig å være mannlig gjest får en si. Innlegg etter innlegg med uskikre folk av det annet kjønn som ikke vet om de vil være sammen med mannen eller en annen de holder på med eller har holdt på med eller kansje vil holde på med. Blir reint deprimert jo. De som skriver alt dette kan umulig være sammen med riktig person når de skriver hva de skriver hvertfall. Da hadde de vel ikke skrevet det. Kunne vært et bra forum dette om det ikke var for alt det her. Takk for meg. ← Det er da normalt å føle det sånn - for begge kjønn...
Gjest Violetta Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Du svarer på innlegg uten å ha den minste anelse om hva du svarer på du. Spesielt. Det du skriver her har ingen ting med hva han skriver om å gjøre, men det har du ikke skjønnt å vil vel ikke gjøre det heller. ← Nei du vet jo så mye om meg, så du vet det vel du.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Her var det jo oppløftende å hyggelig å være mannlig gjest får en si. Innlegg etter innlegg med uskikre folk av det annet kjønn som ikke vet om de vil være sammen med mannen eller en annen de holder på med eller har holdt på med eller kansje vil holde på med. Blir reint deprimert jo. De som skriver alt dette kan umulig være sammen med riktig person når de skriver hva de skriver hvertfall. Da hadde de vel ikke skrevet det. Kunne vært et bra forum dette om det ikke var for alt det her. Takk for meg. ← hva slags forum liker du å lese da?ooops,du skrev takk for meg,så du leser vel ikke dette lell da. Kanskje du burde holde deg til "jakten på kjærligheten"
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #7 Skrevet 29. september 2005 Du svarer på innlegg uten å ha den minste anelse om hva du svarer på du. Spesielt. Det du skriver her har ingen ting med hva han skriver om å gjøre, men det har du ikke skjønnt å vil vel ikke gjøre det heller. ← [/quote herlighet,forsto du ikke ironien i det første svaret eller? lær deg å skrive riktig før du svarer så pent andre da.(skjønnt)!!
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 (endret) Det som irriterer meg er at det er gjester som slenger dritt i hytt og pine her.. Det har ingenting med saken å gjøre her, jeg vet. Men irriterende er det Endret 29. september 2005 av Gitte
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 Kansje du traff en nerve her? Du har jo litt rett i det du sier. Det er kvinner som tenker sånn av og til når vi leser her også bare så det er sagt
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #10 Skrevet 29. september 2005 Det som irriterer meg er at det er gjester som slenger dritt i hytt og pine her.. Det har ingenting med saken å gjøre her, jeg vet. Men irriterende er det ← Bra du sier det for det er jo faktisk ingen gjester som har slengt noe dritt her i det hele tatt så vidt jeg kan se?
Gjest auti Skrevet 29. september 2005 #11 Skrevet 29. september 2005 Tror det ville ha sett akkurat likedan ut på et tilsvarende forum for menn. Vi er nok like gode, kvinner og menn!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #12 Skrevet 30. september 2005 Tror det ville ha sett akkurat likedan ut på et tilsvarende forum for menn. Vi er nok like gode, kvinner og menn! ← Ikke ta det så tungt gjest mann. Forstår at det er lett å generalisere her men de fleste kvinner er ikke ubestemmelige av natur.
Gjest jamsi Skrevet 30. september 2005 #13 Skrevet 30. september 2005 Her var det jo oppløftende å hyggelig å være mannlig gjest får en si. Innlegg etter innlegg med uskikre folk av det annet kjønn som ikke vet om de vil være sammen med mannen eller en annen de holder på med eller har holdt på med eller kansje vil holde på med. Blir reint deprimert jo. De som skriver alt dette kan umulig være sammen med riktig person når de skriver hva de skriver hvertfall. Da hadde de vel ikke skrevet det. Kunne vært et bra forum dette om det ikke var for alt det her. Takk for meg. ← Skjønner hva du mener, men dette er jo Kvinneguiden da. Og jeg tror at også menn føler tvil om sitt samliv noen ganger, men de snakker ikke om det verken med venner eller i forum som dette. Mange kvinner spør om råd her, noen skriver bare for å få satt tvilen på "papiret". Generelt er vel vi kvinner flinkere til å snakke om det vi bærer på, selv om vi kanskje burde vært flinkere til å snakke med partneren om det istedet for å gå hit - men det handler også om å få støtte av noen som du kanskje slipper å møte på nærbutikken. Nå er det jo ikke alle Norges kvinner som er her inne da, det er bare et fåtall men mange nok. Og det er også mange av brukerne her som ikke skriver om samlivet sitt og tvilen og troen sin. Og vi sprer jo ikke tvilen vår i alle kategoriene her inne, kun i samliv og relasjoner, og der må du jo ikke oppholde deg hvis du ikke føler deg bekvem med det. Jeg for min del holder meg stort sett unna Hus og hage for der føler jeg meg som den dårlige husmora. Fritt valg.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #14 Skrevet 30. september 2005 Ikke ta det så tungt gjest mann. Forstår at det er lett å generalisere her men de fleste kvinner er ikke ubestemmelige av natur. ← Hvis det finnes jenter som er besluttningsdyktige og står med det de sier og mener, bare et halvt år eller mer, er de så skjeldne de burde stoppes ut... Nei menn og kvinner er forskjellige, og dette er et av de tydeligste områdene, å ta et valg og stå med det. Kvinner tolker, grubler vurderer spørr alle kvinner de kjenner, blir mer forvirret, oppsøker astrologi, og det som værre e , til slutt blir forvirringen total... Bare se litt rundt her inne, alle spørr hverandre om hva de skal mene og synes om sin egen type, mann eller elsker, det søkes etter bekreftelse, for ens egen mening om en person!! Hvor kommer selvsikkerhet og egen mening inn i bilde?? For all del, vær forsiktig med å gå i deg selv...kanskje det er ingen hjemme:-) Da er det rart om den som får dette innpå seg og blir i tvil:-)
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #15 Skrevet 30. september 2005 Nå er det jo ikke alle Norges kvinner som er her inne da, det er bare et fåtall ← Godt sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå