AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Det blir 2 år og 8 mnd når lillebror eller søster kommer til våren. Tenker det ikke blir vits med søskenvogn, eller hva er deres erfaring? Bruker nesten aldri vognen i dag og har så vidt vært brukt siden i våres. (kort vei til barnehage) Hva er andres erfaring? Anonymkode: 5c108...75f
Catnip Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Vi har 2 år og 4 måneder mellom våre og har ikke hatt bruk for det, nei. Eldstemann sykler stort sett ved siden av når vi er ute og går, enkelte ganger ligger han under vogna i den kurven 😅 Søskenbrett kan jo være et alternativ?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Vi kjøpte ikke å hadde aldri bruk for. Eldste var 2 år og 9 mnd og brukte ikke vogn lengre da han ble storebror. Han syklet eller sto på søskenbrett når vi var på tur. Anonymkode: 44910...eb6
lille-sjøstjerne Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Vi har 2 år og 6 mnd mellom. Noen ganger har jeg savnet søskenvogn, typisk når jeg er alene med begge og gjerne skulle hatt en gåtur til butikken. Men vi kjøpte søskenbrett og synes det fungerer veldig greit de gangene vi trenger det.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Vi har sykkelvogn med plass til 2. Mye mer anvendelig for den kan brukes på flere måter, hvertfall om du har elsykkel. Anonymkode: a571f...c2f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Vi har 2år og 9 med mellom våre to og det ville ikke falt meg inn å hatt søskenvogn, eldste er altfor stor til å sitte i vogn. Nå triller jeg baby i vogn mens eldste går, sparkesykler eller står på søskenbrett hvis sliten. Ofte har jeg forøvrig bare baby i sele. Hvis eldste har utfordringer med å gå pga funksjonshemming eller lignende blir det jo noe annet, da ville jeg skaffet en mer egnet vogn, som sykkelvogn med mulighet å ha baby. Anonymkode: a6f4a...f51
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 Takk for svar Da tenker dere likt som meg, så ingen søskenvogn 😄 Har allerede sykkelvogn med plass til 2 som vi bruker mye i dag, så den blir jo fin etterhvert når begge kan være med! Anonymkode: 5c108...75f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar Da tenker dere likt som meg, så ingen søskenvogn 😄 Har allerede sykkelvogn med plass til 2 som vi bruker mye i dag, så den blir jo fin etterhvert når begge kan være med! Anonymkode: 5c108...75f Da ville jeg hvertfall ikke brukt penger på søskenvogn. Vi hadde sånn babyinnlegg i sykkelvogna så vi kunne trille de sammen i den fra baby var 4 uker gammel. Med sånn joggetur på sykkelvogna er den også skikkelig god å trille på alt slags underlag. Anonymkode: a571f...c2f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Da ville jeg hvertfall ikke brukt penger på søskenvogn. Vi hadde sånn babyinnlegg i sykkelvogna så vi kunne trille de sammen i den fra baby var 4 uker gammel. Med sånn joggetur på sykkelvogna er den også skikkelig god å trille på alt slags underlag. Anonymkode: a571f...c2f Altså, vi hadde 1,5 km til bhg og det tok 1t hvis eldste skulle gå selv, så vogn var nødvendig. Begynte å sykle så fort baby var stor nok. Anonymkode: a571f...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå