Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med dette settet? https://www.britax-romer.no/barnevogner/duo--and-kombivogner/comfort-plus-pakken/set-9213-1.html

Det er jo veldig fristende å bare kunne ta barnesetet ut av bilen og klipse det på plass i vogna om man skal på handletur, for eksempel. Men hvordan er kvaliteten og komforten til vogna ellers? Fordeler/ulemper?

Anonymkode: 70ad9...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har settet, og har ingenting å klage på. Veier lite. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte dette vognsette for 2uker siden. Har termin I januar så ikke prøvd enda

Skrevet

Fikk baby i september i fjor og kjøpte det da. Hun er nå altså 1 år og vogna er daglig i bruk! Kjempe fornøyd🥰 bilsetet skal kunne holde opp til 83 cm, men vi byttet når hun var 9-10 mnd.😊

Anonymkode: 39598...0be

Skrevet

Jeg har ikke det settet, men har Britax smile + maxi-cosi sete og adapter. Det er ihvertfall helt gull å kunne sette babystol rett på understellet! 

Anonymkode: fb42b...085

Skrevet

Jeg har ikke smile 3, men hadde smile 2 til min og der er det samme opplegget og det var helt genialt! Så deilig å slippe å måtte vekke babyen for å gå i butikken! 

Bare husk å ikke bruke bilstolen som vogn. De skal ikke ligge i den for lenge av gangen, men av og til går fint 😊

Anonymkode: 9d207...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...