AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #61 Del Skrevet 5. oktober 2021 Ingenting. Evnt en liten ansiktskrubb, når jeg ser litt ufresh ut. Er 45 og har i hovedsak en rynke i panna og noen få litt usynlige rundt øyne og munn. Alle tror jeg er ca 30år. Men er vel muligens arvelig i godt hold, siden både moren min og bestemor hadde lite alderdoms tegn på sine eldre dager når det gjaldt rynker. Ikke så mye av det på far siden heller. Men litt mer på kvinnene der enn på mennene. Har ikke hengepupper heller, så blir stadig beskyldt for å ha silikon, som jeg ikke har. Anonymkode: 38ee6...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #62 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 8.36): Forholdsregler, ikke forhåndsregler 😊 Anonymkode: 453d9...357 Jo, forhåndsregler. Ett ord som stammer av «på forhånd» 😊 Anonymkode: b57be...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #63 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 7.49): Jeg sluttet å røyke for 11 år siden. I tillegg opererte jeg tunge øyelokk for tre år siden. Men utenom det, gjør jeg ingenting. Ingen sprøyter eller kremer til tusenvis av kroner. Bruker vanlig fuktighetskrem fra apoteket, som ikke lover gull og grønne skoger og lover ikke antirynkeeffekter (som naturligvis aldri skjer med noen kremer). Anonymkode: 39108...8d8 Det er nok utallige kremer som lover mye mer enn de kan holde, men kremer med a-vitamin hjelper mot rynker. Anonymkode: 4f805...43b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #64 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jo, forhåndsregler. Ett ord som stammer av «på forhånd» 😊 Anonymkode: b57be...fff Ordet «forhåndsregler» er først og fremst misforstått bruk av ordet «forholdsregler». Forholdsregler er regler etter forholdene, altså å være «føre var». Man KAN bruke ordet «forhåndsregler» dersom man snakker om «regler som er gitt på forhånd», men stort sett skal man egentlig bruke «forholdsregler» når man (feilaktig) bruker «forhåndsregler». Nå har jeg ikke lest innlegget du skrev først, og som ble sitert, så jeg vet egentlig ikke hva som er riktig i akkurat ditt tilfelle 😜 Anonymkode: 1fb3c...488 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #65 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg drikker vann, masse vann! Opptil minst en liter om dagen, om ikke mer. Anonymkode: a8a9e...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2021 #66 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg drikker vann, masse vann! Opptil minst en liter om dagen, om ikke mer. Anonymkode: a8a9e...835 1l om dagen er alt for lite 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #67 Del Skrevet 9. oktober 2021 Peonjenta skrev (18 timer siden): 1l om dagen er alt for lite Jeg er gammel håndballspiller og vet endel om vann ifht. kropp, og joda 1l er lite i forhold til hva i hvertfall jeg drakk før, men før drakk jeg over 3 til 3 1/2, og da ble jeg advart av legen motsatt vei igjen, fikk rett og slett vann i kroppen. Men jeg har alltid vannflasken med meg jeg (så mye at folk har kommentert det i alle år), og jeg drikker nok faktisk mye mer enn en liter per dag i dag også. Forskjellen i dag er at jeg har kronisk sykdom og ikke rører meg like mye, kan ikke drikke like mye vann som en normal-aktiv person. Men poenget er at jeg merker det på huden, og merker det veeeldig godt i perioder jeg drikker mindre, hvor mye vann har å si for elastisitet og mangel på vann gir tørrhet. Anonymkode: a8a9e...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #68 Del Skrevet 9. oktober 2021 Gua sha og ansiktsyoga! Det har tatt fem år av ansiktet mitt 👏🏻🙌🏻 Anonymkode: 381eb...ef8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #69 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 15.09): Bruker No7 serien fra Boots apotek, den har dokumentert effekt. Bruker serum og dagkrem. Fornøyd med det, men aner jo ikke hvordan jeg ville sett ut uten, men den tilfører hvertfall huden fuktighet, så da så Anonymkode: 9bb05...b01 Det er en ganske fin serie, men de aller fleste har vel «dokumentert effekt». Så spørs det jo hvor stor den effekten er da😅 Kremer som man før kjøpt på apoteket, H&M, vits, matbutikken osv jobber ikke like bra i dybden som de du feks får kjøpt i en hudpleiesalong. Men er du fornøyd, så er jo det bra☺️ Anonymkode: ee7a9...533 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #70 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 14.58): Gode serum, tilskudd av kollagen og omega, drikker mye vann. Ser ikke bort fra at Botox kan bli aktuelt etter hvert, foreløpig trenger jeg det ikke (snart 50, nærmest rynkefri). Anonymkode: 19ee6...f93 Du vet at tilskudd av kollagen har null og nada virkning? Fatter ikke at folk setter seg inn i hva de egentlig putter i seg. https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/awdP8A/overlege-naadeloes-mot-effekten-av-kollagentilskudd-det-virker-ikke Anonymkode: 48502...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 9. oktober 2021 #71 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er gammel håndballspiller og vet endel om vann ifht. kropp, og joda 1l er lite i forhold til hva i hvertfall jeg drakk før, men før drakk jeg over 3 til 3 1/2, og da ble jeg advart av legen motsatt vei igjen, fikk rett og slett vann i kroppen. Men jeg har alltid vannflasken med meg jeg (så mye at folk har kommentert det i alle år), og jeg drikker nok faktisk mye mer enn en liter per dag i dag også. Forskjellen i dag er at jeg har kronisk sykdom og ikke rører meg like mye, kan ikke drikke like mye vann som en normal-aktiv person. Men poenget er at jeg merker det på huden, og merker det veeeldig godt i perioder jeg drikker mindre, hvor mye vann har å si for elastisitet og mangel på vann gir tørrhet. Anonymkode: a8a9e...835 Kost tilskudd. Gode kremer med vitamin a. e. c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #72 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vet at tilskudd av kollagen har null og nada virkning? Fatter ikke at folk setter seg inn i hva de egentlig putter i seg. https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/awdP8A/overlege-naadeloes-mot-effekten-av-kollagentilskudd-det-virker-ikke Anonymkode: 48502...e7a Fatter ikke at folk svarer på denne måten bare fordi de er anonyme Anonymkode: 10134...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 9. oktober 2021 #73 Del Skrevet 9. oktober 2021 Unngå sol det er kjempe viktig. Bruk faktor 50 i ansiktet alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #74 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fatter ikke at folk svarer på denne måten bare fordi de er anonyme Anonymkode: 10134...406 Gjør det fakta mindre sant?😅 Anonymkode: 48502...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #75 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ingenting. Er også sløv på solkrem. Er 39, så burde jo virkelig starte, før rynkene kommer. Anonymkode: a37ba...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #76 Del Skrevet 9. oktober 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ingenting. Er også sløv på solkrem. Er 39, så burde jo virkelig starte, før rynkene kommer. Anonymkode: a37ba...2ba Du er allerede heldig hvis de ikke har begynt å komme. Mine startet da jeg var tredve! Anonymkode: 381eb...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #77 Del Skrevet 10. oktober 2021 Du må bli yngre og ikke eldes. Anonymkode: 561d5...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 10. oktober 2021 #78 Del Skrevet 10. oktober 2021 Gjør ingenting men burde sikkert gjort noe. Men bruker solkrem om sommeren🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå