Gå til innhold

Hva gjør du for å bekjempe rynker og slapp hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen spesielle behandlinger eller produkter?

Anonymkode: 29e46...d74

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

A-vitamin og Botox. 

Anonymkode: 58e35...5fa

• Liker 2
Skrevet

Unngår solen så langt det lar seg gjøre, og når jeg først blir eksponert for den, så bruker jeg SPF50. 

Skrevet

Nei, ingenting. 

Anonymkode: 33d5b...e03

• Liker 2
Skrevet

Være asiatisk

Anonymkode: 510ec...8bf

• Liker 3
Skrevet

Gode serum, tilskudd av kollagen og omega, drikker mye vann. Ser ikke bort fra at Botox kan bli aktuelt etter hvert, foreløpig trenger jeg det ikke (snart 50, nærmest rynkefri).

Anonymkode: 19ee6...f93

Skrevet

Drikker vin og sover altfor lite. 😜

...jeg burde sikkert følge denne tråden. 

• Liker 9
Skrevet

Tretinoin om kvelden med fuktighetskrem over, solfaktor 50 på dagen. Røyker ikke, og spiser sunt, drikker mye vann og prøver å ikke drikke noe særlig med alkohol.

Anonymkode: 362a7...738

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tretinoin om kvelden med fuktighetskrem over, solfaktor 50 på dagen. Røyker ikke, og spiser sunt, drikker mye vann og prøver å ikke drikke noe særlig med alkohol.

Anonymkode: 362a7...738

Jeg driver å ser på Tretinoin, men synes det er vanskelig å få tak i. Hvor kjøper du ditt?

Skrevet

Solfaktor 50 hver dag året rundt og fjerne sminke før man legger seg. Noe særlig mer enn det er unødvendig. Kosthold, vann og nok søvn er selvsagt også viktig. 
Gener har uansett mest og si for hvordan man eldres. 
Man kan gjerne bruke kremer, oljer, serum og masker for velvære, men for rynkene sin del har det lite effekt. Det har mest effekt på lommeboka😉

Anonymkode: 3b731...161

• Liker 6
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Egentlig ingen ting, nødløsningen blir å legge på seg 5 kilo når jeg tipper 40 om det blir for ille 😅🙈

Gjest rampenissen72
Skrevet
Zoey skrev (10 minutter siden):

Drikker vin og sover altfor lite. 😜

...jeg burde sikkert følge denne tråden. 

Ditto. 

Skrevet

Bruker No7 serien fra Boots apotek, den har dokumentert effekt. Bruker serum og dagkrem. Fornøyd med det, men aner jo ikke hvordan jeg ville sett ut uten, men den tilfører hvertfall huden fuktighet, så da så ;)

Anonymkode: 9bb05...b01

• Liker 2
Skrevet

Gjør ingenting.

Det eneste som fungerer er vel botox og liknende 🤷‍♀️

Gjest rampenissen72
Skrevet

Ikke noe spesielt enda, burde begynt for lenge siden sikkert. Er 31, så klokke tikker. Regner bare med det blir botox eller legge seg under kniven etterhvert. 

Skrevet

Botox, eneste som funger. Jeg gjør det 2-3 ganger i året.  Velger heller det enn kjempe dyre hudprodukter som ikke funker. Bruker en hudpleie serie fra apoteket. 

• Liker 2
Skrevet

Dere bruker botox hovedsaklig for pannerynker?

Anonymkode: 92641...d94

Skrevet

Trener= mer rynker og mindre slapp hud, ellers tenker jeg å deppe over forfallet med verdighet😂

• Liker 4
Skrevet

Begynte med god hudpleie (solkrem, hudkrem og øyekrem) når jeg var 20. Er 32 nå og har såvidt to smilerynker ved øynene. Ellers ingenting, er ikke redd for verken rynker eller slapp hud, men huden min liker pleie :)

Anonymkode: f335b...f4f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...