Gå til innhold

The walking dead

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser dette?

så nettopp den nyeste episoden på disney + den var så skummel🙈 jeg en voksen dame hadde problemer med å sove om natta da😂

Anonymkode: 8baf0...818

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fulgt med i alle år ja, men ikke sett de nyeste episodene enda da jeg ønsker å vente til jeg kan binge hele siste sesongen. Blir trist når serien avslutter 😢 har likt serien veldig godt til tross for at det har gått litt tregt innimellom

Syns ikke serien er noe skummel, men jeg elsker jo alt av skrekk og sånt og ser på det som andre ser på barnefilmer. Der er jo bare folk forskjellige

• Liker 1
Skrevet
Wenda skrev (7 minutter siden):

Har fulgt med i alle år ja, men ikke sett de nyeste episodene enda da jeg ønsker å vente til jeg kan binge hele siste sesongen. Blir trist når serien avslutter 😢 har likt serien veldig godt til tross for at det har gått litt tregt innimellom

Syns ikke serien er noe skummel, men jeg elsker jo alt av skrekk og sånt og ser på det som andre ser på barnefilmer. Der er jo bare folk forskjellige

Helt enig at det kan være treige episoder, men alltid likt serien. Serien er ikke skummel nei, men DENNE episoden er skummel, litt kjedelig å vente hver uke, men litt gøy å vente og🙂 litt som i gamle dager

Skrevet

Likte serien veldig godt i starten men synes den har tapt seg veldig, så orker ikke følge med mer.

Anbefaler likevel alle å se første sesong, som er kjempebra! 🤠

• Liker 2
Skrevet

Elsker walking dead! Ja, den har gått litt tregt i perioder, men så tar den seg plutselig opp igjen! 

Syns det er veldig trist at det er siste sesong :(

Anonymkode: e75a8...ca2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Elsker walking dead! Ja, den har gått litt tregt i perioder, men så tar den seg plutselig opp igjen! 

Syns det er veldig trist at det er siste sesong :(

Ja, men samtidig, kanskje hi seg før de drar det altfor langt, men har du sett den nye sesongen på disney+?

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja! Liker den siste sesongen som går nå, spent på hvordan de velger avslutte serien

Skrevet

Fy søren, den siste sesongen har da altså pause nå - resten kommer i februar... 

Og IMBD har vel klart å legge inn århundrets spoiler i episodeoversikten sin, eller?!?! Jeg ble altså SÅ sint!

Vær så snill å ikke sjekk det, hvis dere følger med på serien!!

Skrevet

Så skuffet, serien var ok de første sesongene men så ble den bare smør på flesk i forhold til tegneserien, har alle tegneseriene!

• Liker 3
Skrevet
Teatrica skrev (1 time siden):

Fy søren, den siste sesongen har da altså pause nå - resten kommer i februar... 

Og IMBD har vel klart å legge inn århundrets spoiler i episodeoversikten sin, eller?!?! Jeg ble altså SÅ sint!

Vær så snill å ikke sjekk det, hvis dere følger med på serien!!

Link? 😊 Eller ligger den på YouTube?

Skrevet
Anciol skrev (14 minutter siden):

Så skuffet, serien var ok de første sesongene men så ble den bare smør på flesk i forhold til tegneserien, har alle tegneseriene!

Enig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 10.14):

Ja, men samtidig, kanskje hi seg før de drar det altfor langt, men har du sett den nye sesongen på disney+?

Ikke sett den nye på Disney pluss enda, holder på med to andre serier som jeg må se ferdig først. 😅

Skrevet
Starlene skrev (På 17.10.2021 den 12.31):

Skjønner hva du mener, helt unødvendig 😣

Hva mener dere? 

Skrevet

Står hva som skjer i kommende episoder..

Skrevet

Har ikke begynt på nyeste sesong enda. Hvordan sluttet forrige igjen? Er så lenge siden nå😅

Skrevet
Ifyousayso skrev (1 time siden):

Hva mener dere? 

Jeg kommer ikke til å skrive det her, siden det er en gedigen spoiler - men du kan jo bruke linken jeg la inn lenger opp her og finne ut av det selv hvis du ønsker.

Skrevet
Teatrica skrev (44 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å skrive det her, siden det er en gedigen spoiler - men du kan jo bruke linken jeg la inn lenger opp her og finne ut av det selv hvis du ønsker.

Bra du sier ifra 😱 jeg sparer siste sesongen til alle episodene er ute så jeg kan binge de. Da skal jeg holde meg langt unna imdb iallfall 😬

Skrevet

En av tidenes seigeste serier når det kommer til varighet. Forrige sesong var meget god og jeg synes denne virker veldig lovende.

Utrolig at de har kunnet strukket historien så langt, men nå er det snart slutt for godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...