Maestro Skrevet 29. september 2021 #1 Del Skrevet 29. september 2021 Jeg ga beskjed til søsteren min for en stund siden at den og den dato så tar jeg med niesen min på teater. Bestilte billetter, å ga beskjed om det. Men så sier hun at da er mannen og ungene bortreist. Men hadde selv fri den helgen, å skulle høre med niesen min om hun enten ville bli hjemme og være med på teater, eller reise bort med pappaen. Og hun vil reise bort. Håper jeg får refundert billetter! Er snakk om 600,- liksom.. Er jeg litt teit som blir litt irritert og lei meg? Hadde gledet meg, å gleden av og glede niesen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Del Skrevet 29. september 2021 Nei da hadde jeg blitt irriterert..forstår det som at du har fått klarsignal på at den dagen du bestilte for var ok og de var klar over at du fikser billettene. Du kan prøve å legge ut billettene for salg og evt tape litt penge eller glede noen andre, feks venninner eller kolleger med barn på alder med din niese. Anonymkode: 618a5...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Del Skrevet 29. september 2021 Du må jo avtale og ikke bare gi beskjed? Anonymkode: 128d6...ea9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Del Skrevet 29. september 2021 Ærlig talt, du kan ikke bare anta at sålenge du gir beskjed (ETTER du har kjøpt billetter) så passer det automatisk for de? Hun ga jo beskjed med en gang at de hadde de andre planer. Hun prøvde til å få barnet til å velge, og da valgte hun heller å være med far. Du får finne ut NÅR det passer neste gang da vettu. Småbarnslivet et tøft og hektisk, tror du de bare sitter hjemme tvinner tommeltotter og venter på at tante/onkel skal ta de med på noe gøy? 😂 Anonymkode: 15056...9b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. september 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ærlig talt, du kan ikke bare anta at sålenge du gir beskjed (ETTER du har kjøpt billetter) så passer det automatisk for de? Hun ga jo beskjed med en gang at de hadde de andre planer. Hun prøvde til å få barnet til å velge, og da valgte hun heller å være med far. Du får finne ut NÅR det passer neste gang da vettu. Småbarnslivet et tøft og hektisk, tror du de bare sitter hjemme tvinner tommeltotter og venter på at tante/onkel skal ta de med på noe gøy? 😂 Anonymkode: 15056...9b7 Hun sa at det passa når jeg spurte for ei uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Del Skrevet 29. september 2021 Maestro skrev (2 timer siden): Hun sa at det passa når jeg spurte for ei uke siden. Da synes jeg at søsteren din bør betale for den ubrukte billetten. Anonymkode: e86e6...4e7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Del Skrevet 29. september 2021 Jeg har opplevd det samme. Spurte i lang tid i forveien om det passet å ta med niese på teater, og kjøpte billetter. Når det nærmet seg spurte jeg når jeg skulle hente henne, og da hadde de glemt at vi skulle på teater og hadde andre avtaler. Ikke gadd de å betale meg for billettene, så jeg satt igjen med regningen. Som om jeg ville gå på et barneteaterstykke alene?? Endte opp med å gi billettene til en veldedig organisasjon slik at noen som ikke har råd kunne kose seg på teater. De var skikkelig takknemlige, så jeg følte at det ikke var bortkastet. Men gidder ikke å ta min niese med på aktiviteter som koster penger igjen. Da får foreldrene betale selv. Anonymkode: c7354...fb7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #8 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da synes jeg at søsteren din bør betale for den ubrukte billetten. Anonymkode: e86e6...4e7 begge billettene Anonymkode: 9354c...014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. september 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da synes jeg at søsteren din bør betale for den ubrukte billetten. Anonymkode: e86e6...4e7 Fikk heldigvis refundert dem. De skulle gjøre unntak, pga corona. Man får somregel ikke igjen pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå