AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Har ikke tidligtester liggende. Kan jeg oppbevare morgenurinen og teste på den når jeg kommer hjem i ettermiddag og har fått kjøpt test? Fikk antydning til strek, tror jeg, om ikke bare hodet mitt lurer meg, på vanlig test. Skulle gjerne tatt en tidligtest så fort som mulig. Klarer ikke vente til i morgen! 😳 Drikker mye, så urinen ila dagen er som oftest veldig utvannet, så tror det bør være morgenurin for meg. Anonymkode: e4c2a...0cb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Max 4-5 timer for de som skal til legekontor hvertfall. Du kan jo evt spare på urinen og høre med apoteket når du kjøper test? Anonymkode: 9e3e6...db0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Ja, det er jo det man gjør når man tar med urinprøve til legen. Anonymkode: e54a9...f32 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Husk kun 2 timer i romtemperatur, ellers i kjøleskap. Anonymkode: 539ff...ba0 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Hcgen forsvinner ikke, så ja Anonymkode: d230a...30e
Amatariel Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Ja, men oppbevar urinen i kjøleskapet. Når det er sagt så er det ikke alltid at morgenurin er best. Om du ikke drikker så mye utover dagen og venter ca. 3-4 timer siden forrige dobesøk så får man oftere mer konsentrert urin og sterkere strek på en g-test om man er gravid, enn man gjør på morgenen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #8 Skrevet 29. september 2021 Amatariel skrev (35 minutter siden): Ja, men oppbevar urinen i kjøleskapet. Når det er sagt så er det ikke alltid at morgenurin er best. Om du ikke drikker så mye utover dagen og venter ca. 3-4 timer siden forrige dobesøk så får man oftere mer konsentrert urin og sterkere strek på en g-test om man er gravid, enn man gjør på morgenen. Ok, takk for tips! Jeg putter urinen på kjøl tenker jeg, for jeg er alt for dårlig på ikke å drikke. Men kan gi begge deler et forsøk! Ts Anonymkode: e4c2a...0cb
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. september 2021 #9 Skrevet 29. september 2021 Jeg fikk 3 positve tester utover samme dagen, 3 dager før ikm Tisset masse innimellom og, men drakk veldig lite. Så prøv å ikke drikke så mye bare for anledningen? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå