Gå til innhold

hva skal til at du skifter jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg som elsker jobben din. 

Hva skal til at du skifter jobb?

Og har du vært i sånn tilfelle der du elsket jobben din, og fikk det som skulle til at du faktisk skiftet arbeidsgiver. 

Anonymkode: 67984...d21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyere lønn og bedre arbeidsmiljø. Og bedre arbeidsforhold er det jeg tenker på aller først. 

Anonymkode: b6437...528

• Liker 1
Skrevet

høyere lønn. 

• Liker 1
Skrevet

Høyere lønn. 

Anonymkode: b1544...393

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Høyere lønn og bedre arbeidsmiljø. Og bedre arbeidsforhold er det jeg tenker på aller først. 

men som sagt du er allerede i en jobb som du elsker, så hvordan kan du forvente at det skal da være bedre arbeidsmiljø. Kanskje du misforstod forumtråden? 

Skrevet
Strange Doll skrev (9 minutter siden):

høyere lønn. 

du vil ofre jobben du så høyt elsker fordi du har blitt tilbud bedre lønn altså?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

men som sagt du er allerede i en jobb som du elsker, så hvordan kan du forvente at det skal da være bedre arbeidsmiljø. Kanskje du misforstod forumtråden? 

Da vil jeg si høyere lønn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

du vil ofre jobben du så høyt elsker fordi du har blitt tilbud bedre lønn altså?

Ja, for en tilsvarende jobb hadde jeg gjort det. Hvem vil ikke ha høyere lønn for samme type oppgaver?

• Liker 2
Skrevet

At nåværende jobb flytter fra cellekontorer til åpent kontorlandskap. Etter planen om et par år. 

Det var årsaken sist jeg byttet jobb også.

Anonymkode: be54d...276

• Liker 4
Skrevet

Hadde aldri byttet for høyere lønn. 

Eneste som ville gjort at jeg byttet er om noe endrer seg mye på eksisterende arbeidsplass. At arbeidsmiljøet blir dårlig, at kravene blir større, eller at de endrer til mindre fleksibilitet og obligatorisk oppmøte. 

Anonymkode: 0b810...fd8

• Liker 2
Skrevet

En enklere hverdag et annet sted (feks mindre vakt).

Jeg måtte bytte jobb for å bli ferdig spesialist (lege).

Anonymkode: 8dcba...c6b

Skrevet

At jeg måtte flytte eller av andre grunner som tvang meg til å si opp jobben. Ville ikke sagt opp jobben for høyere lønn.

Skrevet

Arbeidssted, skulle gjerne flyttet til hjembyen men det er få jobber der som kan sammenlignes med hva jeg har i dag. 

Anonymkode: 078be...e0e

Skrevet

Sist jeg byttet jobb elsket jeg selve jobben, men ikke arbeidsmiljøet. Jeg byttet selv om lønna på neste sted var lavere. Penger er IKKE alt, selv om lønna selvsagt må være akseptabel. 

Anonymkode: 34ee6...653

Skrevet

Høyere lønn. 

Gratispassasjerkollegaer som tjener mer enn meg og ikke gjør en dritt. Hvis de ikke blir borte etter en viss tid så slutter jeg for min egen psykiske helse. 

Anonymkode: ef832...368

• Liker 1
Skrevet

Ville ha byttet hvis jobben sa nei til videre hjemmekontor. 

Anonymkode: 9c9a5...0ff

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ville ha byttet hvis jobben sa nei til videre hjemmekontor. 

Altså tilfelle det var noen tvil, hvis min nåværende arbeidsplass ville ha oss tilbake på jobb, ville jeg byttet til noen som tilbyr fortsatt hjemmekontor.

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber på helsestasjon å elsker jobben min. Måtte fått mye høyere lønn, fortsatt eget kontor, frihet til å sette opp dagene selv, kort reisevei hvis jeg skulle vurdert å bytte. 

Anonymkode: fb84e...a94

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker å skifte bosted som er 4timer i fra og da må jeg sikfte jobb. 

Anonymkode: 80993...009

Skrevet

Blir jo en totalpakke da; jobben min flytter snart til et sted som gjør at jeg får lengre reisetid og må gå fra cellekontor til åpent landskap. Det er såpass stort minus for meg at jeg vurderer å bytte jobb pga det, forutsatt at jobbytte ikke gir et for stort negativt avvik mellom lønn og arbeidsoppgaver ift. det man bytter seg bort fra. Når det kommer til arbeidsmiljø er det jo umulig å vite hvordan det er andre steder før man har prøvd det, så jeg syns ikke det er så mye å legge så stor vekt på: selv om det er bra arbeidsmiljø der man er nå betyr jo ikke det at det er dårlig arbeidsmiljø alle andre steder.

Anonymkode: 0c699...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...