AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Er det noen du henvender deg til og viser din interesse - kun for sex? Noen du kjenner fra før? Hva gir det deg? Anonymkode: f7110...62b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Har ingen goto, jeg bare holder mulighetene åpne. Anonymkode: e47f5...2ec
Hippogriff Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Bekjente/venner som er nære nok til at jeg er trygg på dem, men ikke så nære at det blir for trist å miste dem dersom det viser seg umulig å bevare et vennskap etterpå. (selv om "henvende seg til" er litt å ta i - vi kvinner er vel ofte bortskjemte med at så lenge vi signaliserer at vi ikke er totalt uinteresserte så tar menn resten av jobben) 1
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Det er vel ingen som bruker Singelkurven på coopen lengre?😂 ja, kurven var latterlig.
wandagirl Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Henvender meg ikke til noen. Har kun sex med menn jeg liker og da er det vanskelig å ikke få følelser. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Bamseklemmer skrev (40 minutter siden): Det er vel ingen som bruker Singelkurven på coopen lengre?😂 ja, kurven var latterlig. Den er ikke skapt for norske. Iallfall ikke til en kultur som har blitt så demonstrert med amerikanske tinder og alle andre nettdatinger(som utenlandske selskaper tjener grovt på) - naiv? ja. Hvis en tar singelkurven så blir man vel latterliggjort for evig og alltid. Anonymkode: f7110...62b 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det er vel ingen som bruker Singelkurven på coopen lengre?😂 ja, kurven var latterlig. Singelkurven på Extra skaffet meg faktisk flere hakk i sengestolpen, så jeg er uenig med deg Anonymkode: 44ceb...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå