AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Min eks og jeg har 2 barn og de er 3 og 5. Bf treffer de ikke ofte og han bor ikke lenger unna enn at han helt fint kunne sett de litt daglig om så var. Nå ønsker han ikke treffe de ofte, men jeg skal sende bilder av barna hyppig til han. Jeg er av den oppfatning at vil han se barna så får han møte de og evt ta bilder selv. Hvorfor skal jeg ta disse bildene hver eneste uke, jeg er lei av å stå på pinne for han. Anonymkode: 3743a...74d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Ganske uansvarlig av han å vare vil være en tilskuer men ikke en aktiv del av livene deres! Du trenger ikke å være med på å støtte det der. Anonymkode: 894d5...f39 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Nei, på ingen måte. Han er selv ansvarlig for å tilbringe tid med ungene sine. Ville strukket meg til bursdag/høytidsdager der barna var med meg, om ungene ønsket det. Ellers kun om det evt var ting ungene selv ytret ønske om å sende bilde til far av. Anonymkode: 4d5d1...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Da skal jeg la være å sende bilder. Jeg mistenker nemlig at han bruker de for å vise til familie og venner. Late som han selv har tatt bildene da han har vært sammen med barna, noe som skjer så altfor sjelden. Anonymkode: 3743a...74d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå