AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Er det ikke irriterende når du endelig har fått baby til å sove og skal liste deg unna, og så klarer du å lage en lyd slik at hen våkner.. og så er det påan igjen! I dag våknet babyen min av at jeg klipset på plass amme-bhen.. arrh! Noen bedre?😝 Anonymkode: c8ff9...e76 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Naboene. Både fordi baby våknet og fordi det var naboene. Anonymkode: f0131...fb0 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Når far kommer for å spørre om babyen har sovnet 🤪 Ja, men nei... Anonymkode: b9024...fc5 13
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Den jævla bråkebikkja som kjefter av full hals fordi noen kom på trappa. Glad i bikkja altså men den ville bjeffinga er så irriterende og skjer alltid på ubeleilige tidspunkt. Ikke kommet noen vei med å trene det bort heller. Babyen bråvåknet, skulle tro hun var vant til det men🤷♀️ Anonymkode: b1c36...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Når jeg skal liste meg ut av rommet og snubler i noe.. Anonymkode: 15a88...ab6 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Når jeg hadde sittet vondt så lenge at knærne sa "klikk" når jeg reiste meg. Og dermed var det på'an igjen 🙈🤪 Anonymkode: 2e669...baf 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Knirk i gulvet.. Eller at noen trykket på lysbryter vegg i vegg Anonymkode: fba77...2ed 6
Million Skrevet 29. september 2021 #8 Skrevet 29. september 2021 (endret) Når naboen under oss hadde besøk av sine foreldre fra en annen landsdel, slo de opp telt i hagen (!) og hadde med seg en liten gneldrebikkje av en puddel.... Denne hunden bare åpnet de terrassedøren for, slapp ut i hagen, og lot den løpe frem og tilbake der og gneldre på alt som rørte seg utenfor hekken. Jeg trodde jeg skulle tørne. Klokka var åtte på kvelden, og jeg hadde akkurat greid å få barnet til å sovne, da bikkja satte i gang igjen og ungen bråvåknet av levenet. Da ble jeg så sur at jeg trampet ned til naboen og sa at bikkja deres vekket ungen min og holdt han våken, kunne de vennligst få slutt på bjeffinga? TA HUNDEN INN! Han beklaget og hadde åpenbart ikke tenkt på det i det hele tatt. Dette var før han og kona selv fikk barn, og da tenker man gjerne ikke på at småbarn skal sove tidlig på kvelden. Men hundebjeffing er sinnsykt irriterende å høre på uansett småbarn eller ei...! Det er ganske merkelig, dette her med hva som kan vekke småbarn og babyer av søvnen deres. En hund hos naboen vekket han med en gang. Men en gang jeg sto på stasjonsperrongen og ventet på toget med sønnen min sovende i barnevogna, kom et milelangt godstog DUNDRENDE forbi. Men ungen sov videre. Våknet ikke i det hele tatt av det spetakkelet fra godstoget! Endret 29. september 2021 av Million 3
Cyndaquil Skrevet 29. september 2021 #9 Skrevet 29. september 2021 - at jeg skulle legge han ned - den lavfrekvente lyden når du legger dyna på - at jeg sa stille og rolig til mannen «nå skal det bli godt å sove» - at jeg tok handa som hadde vært på han 40 min vekk 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #10 Skrevet 29. september 2021 Når mini endelig hadde sovnet og vi skulle kose oss med middag levert, og budet SLENGER igjen døra så det gjaller i hele huset🤦♀️ Den maten fikk jeg ikke spist, nei. Anonymkode: af840...fe9 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #11 Skrevet 29. september 2021 - At samboer står opp, pusser tenna og herker - Den dumme bikkja vår som ser et spøkelse eller hører en lyd. Klarer ikke å trene vekk all bjeffing - Jeg har glemt å skru telefonen på lydløs, og selvsagt skal telefonen gi fra seg lyd da Anonymkode: 35bab...409 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #12 Skrevet 29. september 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: - Jeg har glemt å skru telefonen på lydløs, og selvsagt skal telefonen gi fra seg lyd da Anonymkode: 35bab...409 Tre dager på rad ble mini vekket midt i formiddagsduppen av telefonen min når If forsøkte å ringe, antageligvis for å selge barneforsikring. Blir ikke If-kunder vi, for å si det sånn 😉 Anonymkode: b9024...fc5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #13 Skrevet 29. september 2021 Babyen min sover igjennom ALT - og da mener jeg alt, betongborr, slamring med dører i blokka, bjeffende bikkjer, hylende unger, skravlende naboer, høylytte actionfilmer, brølende supportere (bor rett ved stadion), korps på 17.mai... Men var et lands bidrag til Eurovision, DET var visst dråpen (husker ikke hvilket, liten mann med rar hatt?). Hver eneste recap av låtene så var det den som gjorde det. Glad de ikke kom veldig langt 😄 Anonymkode: 04e84...c98 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #14 Skrevet 29. september 2021 Isbilen!!! Til slutt gikk jeg til isbilen og sa at han hver dag vekket lille. Det var ingen andre hjemme enn meg og jeg kom ikke til å kjøpe is! 🙀. Var høflig da, men innvendig kokte det. Men isbilen tok hensyn han 🌸. Husker ikke om han kom eller ikke, men dura ikke på med «sangen» sin. 👏👏. Anonymkode: 5fbe6...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #15 Skrevet 29. september 2021 Selger fra verisure som ringte på døra 3(!!) ganger før jeg måtte løpe fra baby for å åpne døra…. Holdt på å klikke Anonymkode: 81878...d70 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #16 Skrevet 29. september 2021 Mannen som tisser høyt (sikter rett i dovannet istedenfor porselenet) med døra åpen om kveldene etter ungene er lagt! Anonymkode: 1964d...802 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #17 Skrevet 29. september 2021 Sin egen fis😂 han var så søt da🥰 Anonymkode: 7a351...58c 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #18 Skrevet 29. september 2021 Jeg sitter og chiller på mobilen med sovende barn på brystet, og blar litt og plutselig kommer begynner et eller annet å spille av automatisk med kjempehøy lyd 🤦 Anonymkode: e568b...541 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #19 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Isbilen!!! Til slutt gikk jeg til isbilen og sa at han hver dag vekket lille. Det var ingen andre hjemme enn meg og jeg kom ikke til å kjøpe is! 🙀. Var høflig da, men innvendig kokte det. Men isbilen tok hensyn han 🌸. Husker ikke om han kom eller ikke, men dura ikke på med «sangen» sin. 👏👏. Anonymkode: 5fbe6...dd5 Men altså...er ikke dette litt "Karen" av deg? Stakkars mann som bare gjør jobben sin. Anonymkode: 04e84...c98 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #20 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sin egen fis😂 han var så søt da🥰 Anonymkode: 7a351...58c Classic😂 min baby prompet og nøs samtidig mens hun sov, våknet av dette og begynte da å gråte skikkelug😂 såå søtt/morsomt Anonymkode: c8ff9...e76 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå