Gå til innhold

Hvem hadde du valgt av disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alternativ 1:

elsker deg sånn midt på treet. Prioriterer venner i stor grad, noen ganger over deg. Har god jobb, og sikrer fremtiden økonomisk. Røyker hasj av og til. Er som en del av familien din. 

Alternativ 2: 

elsker deg mer enn alt. Prioriterer deg først, alltid. Du merker at dere er sjelevenner og kan snakke om alt. Du føler deg komplett når du er med han. Er lite med venner, mest med deg eller alene. Er nesten avholds. Har en ok jobb som gir dere det dere trenger, men ikke mer. Du vil aldri kunne jobbe i redusert stilling med hans inntekt. Han går helt greit overens med familien din, men ikke som alternativ 1. 

Anonymkode: e0630...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alternativ 1:

elsker deg sånn midt på treet. Prioriterer venner i stor grad, noen ganger over deg. Har god jobb, og sikrer fremtiden økonomisk. Røyker hasj av og til. Er som en del av familien din. 

Alternativ 2: 

elsker deg mer enn alt. Prioriterer deg først, alltid. Du merker at dere er sjelevenner og kan snakke om alt. Du føler deg komplett når du er med han. Er lite med venner, mest med deg eller alene. Er nesten avholds. Har en ok jobb som gir dere det dere trenger, men ikke mer. Du vil aldri kunne jobbe i redusert stilling med hans inntekt. Han går helt greit overens med familien din, men ikke som alternativ 1. 

Ingen av de to. 

Anonymkode: a950b...e03

• Liker 5
Skrevet

At han går godt overens med familien min er kjempeviktig for meg. Og at han prioriterer kompiser innimellom er bare bra for da kan jeg prioritere venninner eller alenetid over ham uten å ha dårlig samvittighet. Nummer to høres slitsom ut. 

Anonymkode: 60a0a...c1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen av de to. 

Dette er for de som klarer å ta et valg

Skrevet

At han går godt overens med familien min er kjempeviktig for meg. Og at han prioriterer kompiser innimellom er bare bra for da kan jeg prioritere venninner eller alenetid over ham uten å ha dårlig samvittighet. Nummer to høres slitsom ut. 

Hva med pengene da? Eller at nr røyker hasj?

Skrevet

Dette er for de som klarer å ta et valg

Jeg klarer å ta et valg om å finne en bedre mann enn noen av de to :) 

• Liker 7
Skrevet

Nr. 2 - aldri i livet om jeg hadde valgt nr.1. 

Anonymkode: 240e6...c72

Skrevet

Helt klart alternativ 2❤️

Anonymkode: 41a77...746

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er lite med venner, mest med deg eller alene.

Leser mye her på KG om slike menn som blir sur når kjæresten ønsker å treffe venner...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med pengene da? Eller at nr røyker hasj?

Kan leve med at han røyker hasj innimellom. Penger spiller liten rolle utover at han kan forsørge seg selv. Så der stiller de to likt. Har vokst opp med lite penger så jeg har ikke dyre vaner. 

Skrevet

Det høres jo ut som du allerede har bestemt deg for nr.2. Men du er kanskje litt blendet av de sterke følelsene for nr 2, sånn at valget likevel er vanskelig? Hva er det du ikke skriver? 

Skrevet

Helt klart nr2. Nesten alt med nr1 er negativt i mine øyne. Jeg liker ikke rus, har ikke behov for å jobbe redusert og ikke minst vil ikke ha lunken kjærlighet. Så lenge nr2 ikke krangler med min familie eller mine venner er det greit at han ikke er så sosial med min krets. 

Anonymkode: 58ab8...93b

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville valgt den jeg var mest forelska i (duh!) 

Anonymkode: 6da05...e1e

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde valgt den JEG elsket. Det høres ikke ut som det er noen av dem? 

Nummer 1, røyker hasj? Det hadde ikke funka som en del av min familie, verken-kjerne, eller stor-familie. Og hvorfor skal han forsørge deg?

Nummer to høres jo fin ut. Hvorfor er du skeptisk, kan du ikke skaffe deg fulltidsarbeid selv?

Hvem vil bli en best mulig far og partner? Kanskje en tredjemann? 

Jeg ville vurdert nummer 2.

Anonymkode: a3e64...afc

Skrevet

Jeg hadde tenkt at hvis jeg ikke klarte å velge så er ingen av de riktige, og det finnes mange menn i verden.

Anonymkode: e20d0...fd0

• Liker 1
Skrevet

Velg han med mest penger for dette lukter golddigging lang vei..

Anonymkode: a8c24...940

• Liker 2
Skrevet

1.

Hadde følt meg kvelt av nr.2.

Anonymkode: 11174...c4c

Skrevet

Det betyr MYE mer at man elsker hverandre enn at man er 100% integrert i hverandres familie. Å bli elsket midt på treet er ikke et alternativ.

Mann nr 2 er nesten eksakt en beskrivelse av mannen min. Både han og jeg er ganske introverte og trives med å være mye sammen med hverandre. Det som er viktig for oss er at vi henter NOEN impulser utenfra. Både han og jeg har hver vår hobby som krever oppmøte en gang per uke pluss en og annen helg innimellom.

Men du snakker bare om hvem som elsker deg. Like viktig er det andre spørsmålet: hvem elsker DU? 

Anonymkode: 1c6af...d9d

Skrevet

Altså nummer 2 er en sjelevenn som gjør deg komplett, og nummer 1, hva er han... en kompis eller noe?

Du må jo velge etter kjærligheten, altså den du elsker høyest. Og den som elsker deg selvsagt, når nummer 1 er så lite investert i deg som du fremstiller det, så dumper han deg jo på flekken når han møter sin sjelevenn. For det er jo åpenbart ikke deg.

Eller du kan velge ingen av dem. Vær singel til en dag du møter noen hvor det ikke er noe å lure på i det hele tatt.

Skrevet

Nr. 2. Lett

Anonymkode: f0332...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...