Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de godt utvalg i Ålesund/på Moa f.eks? Hvilke butikker? Regner med det er dit man må om man vil ha litt å velge i.

Anonymkode: 5ef30...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
robot91 skrev (4 minutter siden):

Hvor langt er et tau?

Det er ikke et vanskelig spørsmål å besvare for folk med lokal kjennskap som har kjøpt barnevogn i nærområdet? 

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke, men regner med at du finner alt du lurer på med et par raske nettsøk. "barnevogn ålesund" for eksempel.

Anonymkode: ee489...e73

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, men regner med at du finner alt du lurer på med et par raske nettsøk. "barnevogn ålesund" for eksempel.

Anonymkode: ee489...e73

Jeg er mer ute etter konkrete anbefalinger egentlig, for eksempel tips om butikker med godt utvalg. Jeg har jo googlet meg frem til aktuelle butikker, men aner ikke om barnevognutvalget der er bra. 

• Liker 2
Skrevet

Det er bare to butikker som selger vogner i Ålesund; Barnas Hus på Moa og BestKids på Ålesund storsenter.

Barnas Hus har best utvalg.

Anonymkode: 83a2f...91a

• Liker 2
Skrevet

På nett 😁

Anonymkode: e8d49...8c4

Skrevet

Barnas Hus på Moa eller BestKids i 1etg på storsenteret i Sentrum😊

Vi kjøpte akkurat på Barnas Hus 😊

Anonymkode: 22a4c...7bb

Skrevet

Hvis du skulle ta turen litt sørover, så kan jeg anbefale Krambua i Nordfjordeid på det varmeste! Har aldri vært i en babybutikk med så bra utvalg av barnevogner, senger, utstyr osv før! (Og jeg bor i Bergen)

Skrevet
Juss-jenta skrev (3 timer siden):

Hvis du skulle ta turen litt sørover, så kan jeg anbefale Krambua i Nordfjordeid på det varmeste! Har aldri vært i en babybutikk med så bra utvalg av barnevogner, senger, utstyr osv før! (Og jeg bor i Bergen)

Nå skulle jeg inn hit for å anbefale Krambua jeg også, men noen var komt meg i forkjøpet 🙂. Selv om det kanskje er litt avstand, så er det verdt å ta turen dit. Bor selv på Sunnmøre, men tar gjerne en lørdagstur til Nordfjordeid og Krambua om det er noe barneutstyr jeg trenger.

Anonymkode: 30de3...910

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips angående Krambua! Ålesund og Nordfjordeid er ca. like langt for meg, men om jeg drar til Nordfjordeid slipper jeg ferga, så det er godt mulig jeg tar en tur dit heller 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...