Gå til innhold

Damer, kommer dere av kun slikking? Tar det lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å komme når han slikker meg. Er rett før, men så går det liksom bare ikke, og jeg gir opp. Litt fordi jeg føler jeg bruker så lang tid og er redd han skal synes det er kjedelig eller ubehagelig. Vil si han slikker meg i max 5 minutter. Er jeg treg med å komme da? 
Menn, hvordan får dere damer til å komme ved slikking? Og stopper dere ikke før hun er i mål? Tror kanskje min mann er litt sløv?

Anonymkode: dd71f...29f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar lang tid ja.. Og han må variere trykk og teknikk 😊

Anonymkode: 66e98...b0f

• Liker 1
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, han må inn med noe også. Om det er fingre, dildo, vibrator eller kuk, er ikke så nøye 😃

Skrevet

5 minutter er ikke lenge. Er jeg heldig kan jeg komme på 10 minutter, liksom. Andre ganger har det tatt sånn 20. Kommer an på flere ting, hvor avslappet jeg er, hvor flink han er osv. Er det vanskelig å komme av slikking og fingring, så bruker vi heller vibrator. Men foretrekker slikking da, er mer intimt.

Anonymkode: d4fe3...7da

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg sliter med å komme når han slikker meg. Er rett før, men så går det liksom bare ikke, og jeg gir opp. Litt fordi jeg føler jeg bruker så lang tid og er redd han skal synes det er kjedelig eller ubehagelig. Vil si han slikker meg i max 5 minutter. Er jeg treg med å komme da? 
Menn, hvordan får dere damer til å komme ved slikking? Og stopper dere ikke før hun er i mål? Tror kanskje min mann er litt sløv?

Hvorfor fingrer du deg selv ikke i 3 minutter før du får han til å slikke? 

Anonymkode: e0770...c4d

Skrevet

Jeg kommer kun av sex, ikke klitoris stimulering

Anonymkode: 9d9f5...aeb

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

At du kjenner at det er rett før orgasmen komme, slutter han jo for tidlig. Det at du gir opp er vel fordi du mister ereksjon, det er igrunn ikke så rart... Du føler bruker for lang tid og er redd for det, fjerner jo også ereksjon og evnen til å slappe av. Han slikker deg i max 5 min er jo alt for lite tid, hvis du trenger lengre tid.

Nei du er ikke treg, det er han som ikke er tålmodig nok. Han burde lære seg å kjenne på ereksjonen din, og slikket og fingret deg på en måte så ereksjonen har holdt seg hard. Hans oppgave er å holde samme fart og trykk når han hører du kommer, så han må bare fortsette til du river han i håret eller sier ifra når du er ferdig eller synes det blir ømt...

Vil ikke påstå at han er sløv, han trenger kanskje litt veiledning, teori og mere praksis... Orgasmen er teamwork, så begge må gjøre sin innsats... sånn er det bare🙄 Hvis du trenger litt mere utfyllende svar, kan jeg alltids forklare hvordan jeg får en kvinne til å få orgasme av slikking..

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den har jeg vanskeligheter med å forstå.

• Liker 5
Skrevet

Hva er greia med at man skal komme kjappest mulig? Jeg har aldri tatt tiden fra mannen begynner å slikke meg og til jeg får orgasme, men det skjer ikke på 20 sekunder. En mann er ikke en womanizer akkurat. 

Jeg tipper at det ikke er mannen din som er sløv, men heller at du ikke klarer å slappe av. Det er umulig å få orgasme om man samtidig stresser med å komme. Om mannen din kjenner deg og din kropp, samt ditt kroppsspråk, så vil det ikke være vanskelig for han å skjønne når han ikke skal slutte med det han gjør. Men om dere kommuniserer dårlig, så er det så klart ikke rart at du ikke får orgasme. Du må vite hva du liker og kommunisere det, og han må lytte og gjøre det du liker. 

Oralsex skal være gøy og deilig, og om mannens mål er å få deg til å komme fortest mulig, så er det tydeligvis en prinsippsak for han og noe han gjør for sitt eget ego, og ikke for deg. En mann som liker å slikke og bryr seg om kvinnen sin, tar seg god tid og vil gjøre det til en deilig opplevelse for henne. Da gjerne med orgasme som mål, men ikke i løpet av et par minutter. Når jeg suger mannen så er ikke mitt ønske at han skal komme fortest mulig, men at han skal ha det deilig. Om det inkluderer å komme ganske kjapt så er det for så vidt ok, men de fleste vil gjerne kjenne på nytelsen lenger enn det. 

Skrevet

Om han bruker en fingrer inn og ut samtidig og gjerne suger litt kan jeg komme på 1-2 min. Enda fortere også innimellom. Med bare slikking - kan ta 15 minutt om jeg i det heletatt kommer. 

Anonymkode: a3574...52f

Skrevet

Nei, jeg har aldri kommet av slikking. Jeg liker det i et minutt kanskje, men deretter blir det kjedelig. Kun penetrering som funker her også.

Anonymkode: c8f97...b64

• Liker 3
Skrevet

Det tar ikke lang tid😅Noen slikk og erting og jeg er der😘

Anonymkode: 985d7...8b5

Gjest Paramount
Skrevet
Trøst skrev (8 timer siden):

Hva er greia med at man skal komme kjappest mulig? Jeg har aldri tatt tiden fra mannen begynner å slikke meg og til jeg får orgasme, men det skjer ikke på 20 sekunder. En mann er ikke en womanizer akkurat. 

Jeg tipper at det ikke er mannen din som er sløv, men heller at du ikke klarer å slappe av. Det er umulig å få orgasme om man samtidig stresser med å komme. Om mannen din kjenner deg og din kropp, samt ditt kroppsspråk, så vil det ikke være vanskelig for han å skjønne når han ikke skal slutte med det han gjør. Men om dere kommuniserer dårlig, så er det så klart ikke rart at du ikke får orgasme. Du må vite hva du liker og kommunisere det, og han må lytte og gjøre det du liker. 

Oralsex skal være gøy og deilig, og om mannens mål er å få deg til å komme fortest mulig, så er det tydeligvis en prinsippsak for han og noe han gjør for sitt eget ego, og ikke for deg. En mann som liker å slikke og bryr seg om kvinnen sin, tar seg god tid og vil gjøre det til en deilig opplevelse for henne. Da gjerne med orgasme som mål, men ikke i løpet av et par minutter. Når jeg suger mannen så er ikke mitt ønske at han skal komme fortest mulig, men at han skal ha det deilig. Om det inkluderer å komme ganske kjapt så er det for så vidt ok, men de fleste vil gjerne kjenne på nytelsen lenger enn det. 

Mange kloke ord. Stress er for mange kvinner det største problemet. Det verste er dersom hun vet at han ikke stortrives med å slikke, eller at han har for mye fokus på at hun skal komme.
De beste forutsetningene er rett og slett at begge elsker slikking. Da skal det ikke være noen grunn til stress. Han digger å ligge så lenge som mulig der nede. Du gjør han happy uansett, og du kan slappe fullstendig av uten tanke på om du kommer eller ikke, han får den kosen han trenger. Med litt erfaring og teknikk dukker orgasmene opp av seg selv under slike omstendigheter. De gangene det tar litt ekstra tid for meg er når hun er for kåt og våt. Noen blir stresset av å bli for våt, det er bare dumt. For en som elsker å slikke så er jo våtere jo bedre, han slikker jo nettopp for at du skal bli så våt som mulig 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De jeg har prøvd på kommer alt fra nesten med en gang til at det går ca. 15 minutter uten at jeg har tatt tiden. Alle synes det er veldig godt selv hun som egentlig ikke likte det, men jeg insisterte om å få prøve likte det plutselig likevel. 

Stopper aldri. Leker litt ihvertfall med de som kommer lett, men er veldig nøye med å ikke endre og justere noe for de som synes det er vanskelig å komme. De trenger trygghet og jevnt slikk. 

Hadde det gått hadde jeg tatt med meg musa og slikket den hver eneste ledige stund. 😄

Skrevet

Det har skjedd, men det kommer an på hvor dyktig han er da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er også sex 😅

• Liker 4
Skrevet

Nei, du er ikke treg. Det er som flere skriver mer kos og nytelse når du ikke stresser med det, men slapper av. Det som tipper meg over kanten er å bruke fingre eller leketøy i vagina samtidig. 

Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

Mange kloke ord. Stress er for mange kvinner det største problemet. Det verste er dersom hun vet at han ikke stortrives med å slikke, eller at han har for mye fokus på at hun skal komme.
De beste forutsetningene er rett og slett at begge elsker slikking. Da skal det ikke være noen grunn til stress. Han digger å ligge så lenge som mulig der nede. Du gjør han happy uansett, og du kan slappe fullstendig av uten tanke på om du kommer eller ikke, han får den kosen han trenger. Med litt erfaring og teknikk dukker orgasmene opp av seg selv under slike omstendigheter. De gangene det tar litt ekstra tid for meg er når hun er for kåt og våt. Noen blir stresset av å bli for våt, det er bare dumt. For en som elsker å slikke så er jo våtere jo bedre, han slikker jo nettopp for at du skal bli så våt som mulig 😉

Ja, og kanskje for noen at det er tidligere erfaringer og utsagn som står i veien. Hvis man har fått mindre hyggelige kommentarer om underlivets utseende, for eksempel. Da er det vanskelig å slappe av.

Anonymkode: 99f49...00f

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ja, og kanskje for noen at det er tidligere erfaringer og utsagn som står i veien. Hvis man har fått mindre hyggelige kommentarer om underlivets utseende, for eksempel. Da er det vanskelig å slappe av.

Det er forståelig at det er vanskelig å slappe av med en mann som har gitt deg uhyggelige kommentarer hva angår utseende, samtidig hadde jeg aldri spredd beina mine igjen for noen som snakket nedsettende om min kropp. Da går man videre til neste mann. Og det er viktig å huske at ikke alle menn mener det samme og bare fordi èn person sa det og det om deg, så betyr ikke det at det definerer deg. 

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er det veldig lett å skjønne. Dessverre er det enkelte som sliter med akkurat dette. Media, fyllesex, tilfeldig partnere, ukritisk valg av partnere, og korttenkte idioter generelt, kan gi mange dårlige opplevelser som setter sine spor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...