Gå til innhold

Han løy til meg, er ikke separert likevel. Føler meg skikkelig råtten, stakkars konen hans😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet en romantisk relasjon med en mann jeg traff for lenge siden. Han forklarte meg at han og hans kone var separert og de bodde i forskjellig by. Av div grunner så avsluttet jeg forholdet vårt, bl.a fordi jeg syntes at separasjon ikke var nok for meg, men pga barna kunne de ikke skilles ennå (komplisert opplegg med adopsjon/fosterbarn, men en troverdig grunn).

Jeg har i ettertid stalket ham litt på nett og ser at han har lagt ut bilder av dem som en lykkelig familie. Føler meg skikkelig råtten og dum, og tenker at jeg bare var en i rekken hans for han fortalte meg at han hadde hatt andre forhold før meg -etter at han og kona var blitt «separert». 
Min første tanke er at jeg bare vil gjøre vondt verre for dem rundt ham dersom jeg forteller dette til konen hans, eller er jeg bare svak som ikke tør stå for det jeg har gjort?

Anonymkode: 1e3fb...3df

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fortalt til konen, anonymt. :) 

• Liker 20
Skrevet

Hadde også fortalt kona det anonymt. 

Anonymkode: 08212...1b4

• Liker 14
Skrevet

Om du har mulighet til å legge ved bevis, så burde du gjøre det, men usikker på hva det skulle være. Om ikke manipulerer han henne sikkert til å tro at det bare er bullshit. 

Anonymkode: 08212...1b4

• Liker 5
Skrevet

Tenker de fleste ville ha vist om partner er utro. Jeg ville ha fortalt, for jeg vil og håper at jeg vil få beskjed min mann gjorde noe sånt. 

Anonymkode: f7c0d...7d5

• Liker 11
Skrevet

Men er du sikker på at de lykkelige familiebildene betyr at de fortsatt er sammen? Så du at de kysset på bildene? Ble det skrevet i klartekst slike ting som "jeg elsker deg" eller lignende? Mange par forblir gode venner for barnas skyld. Min anbefaling: Vær sikker før du anklager, men gå om du får rett! 

Anonymkode: 2d27f...9bf

• Liker 5
Skrevet

Kan jo hende de gikk tilbake til hverandre etter å være separert en stund, da? At de ble sammen igjen etter det ble slutt med deg?

Anonymkode: fa2a1...a12

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

ser at han har lagt ut bilder av dem som en lykkelig familie.

Kan det hende at de har funnet tilbake til hverandre etter separasjonen?

Eller at de nå bare er venner og gjør familieting sammen pga. barna?

Anonymkode: f5cea...5fd

• Liker 5
Skrevet

Dere har helt rett, det kan være en helt logisk og god grunn til disse bildene. Syntes likevel at det var rart at det ser ut som om de har vært på reise sammen...

Uff, må roe tankene litt her og sove litt på det. Rart egentlig, nesten som at jeg føler meg sjalu tror jeg🤔😔

ts

Skrevet

Hvis magefølelsen din skurrer, så er det som regel en grunn til det. Denne mannen er uansett ikke klar for noe nytt forhold nå, om han så snakker sant så står han med det ene beinet midt oppi det forrige forholdet fremdeles. Dette må du faktisk bare glemme, det blir aldri noe greie på. Og hvis han faktisk forlater denne kvinnen han er gift med og poserer med som lykkelig familie offentlig, så er han nok som de fleste andre som har vært bundet i lang tid, ikke ute etter å hoppe rett inn i et nytt seriøst forhold. Da vil han være litt egoistisk, pleie seg selv, teste ut forskjellige damer, være litt "fri" før han eventuelt etter noen år kanskje slår seg til ro på nytt. 

Dette hadde jeg droppet, hvis jeg var deg. Lytt til magefølelsen din, den legger merke til de detaljene som hodet ditt ikke klarer å sette fingeren på.

Anonymkode: 50c1b...fc5

• Liker 3
Skrevet

Du trenger ikke føle deg råtten, du har ikke gjort noe galt. Men som de andre sier, det kan hende de virkelig var separert og har funnet tilbake til hverandre eller de er kanskje ikke sammen i det hele tatt. Uansett, jeg ville lagt den ballen død. Du kan gjøre mye skade med å trampe inn der med opplysninger, og risikerer å ødelegge mye når det ikke engang er sikkert at mannen har gjort noe galt.

Anonymkode: 9bfac...2dc

• Liker 4
Skrevet

Mannen min var utro med en kollega. Mannen til kollegaen tok kontakt med meg på en skikkelig ålreit måte, fortalte det ryddig, og spurte om vi skulle ta en kaffe. Fikk da se bevis og det jeg ønsket å se. Jeg er så takknemlig for at han gjorde det på en så fin og egentlig hensynsfull måte, selv om det også var jævlig. Jeg hadde ønsket å vite.

Anonymkode: 73fb9...801

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mannen min var utro med en kollega. Mannen til kollegaen tok kontakt med meg på en skikkelig ålreit måte, fortalte det ryddig, og spurte om vi skulle ta en kaffe. Fikk da se bevis og det jeg ønsket å se. Jeg er så takknemlig for at han gjorde det på en så fin og egentlig hensynsfull måte, selv om det også var jævlig. Jeg hadde ønsket å vite.

Anonymkode: 73fb9...801

Det var realt av han! Skulle ønske alle kunne gjort det slik.

Anonymkode: 3e0f3...c2a

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet ikke om han faktisk var utro, om de har funnet tilbake til hverandre eller om de bare er «hyggelige» på sosiale medier. Bildene han har lagt ut er kun med henne alene med barna, pluss barna alene på stedet de ser ut til å ha vært på ferie.

Uansett så har jeg ikke noe ønske om starte opp noe med ham igjen da jeg syntes at det hele ble for rotete for min del. Jeg var opprinnelig redd for at jeg var for feig til å skulle si noe til konen men har vel konkludert med å holde meg unna da jeg ikke vet hva som var rett, og jeg har heller ikke lyst til å gjøre livet vanskelig for noen.

Takk for alle deres forskjellige synsvinkler❤️

ts

Skrevet

La det ligge. Du høres litt bitter ut. Han er ikke ditt problem. Hvorfor vil du ødelegge en familie? Det kan vel hende at de var separert men ikke sendt inn papirene ennå osv.. la fortid være fortid.

Anonymkode: c9d9c...205

• Liker 3
Skrevet

Skal du si noe så si det til han først, at du kommer til å kontakte konemor med fullt navn osv om han ikke selv forteller om sin oppførsel hvis du må si noe... anonyme greier lager bare bråk uten substans,.

Skrevet

De aller, aller fleste i en slik situasjon ville ha ønsket vite. Og selv de ytterst få som i øyeblikket ville foretrekke å leve videre på en løgn, vil etter en stund forstå at selvbedrag er en dårlig livsstrategi.

Anonymkode: f202c...a25

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere har helt rett, det kan være en helt logisk og god grunn til disse bildene. Syntes likevel at det var rart at det ser ut som om de har vært på reise sammen...

Uff, må roe tankene litt her og sove litt på det. Rart egentlig, nesten som at jeg føler meg sjalu tror jeg🤔😔

ts

Du er ikke nesten sjalu. 

Og de kan ha funnet tilbake til hverandre, eller, blitt enige om å holde fasaden til barna flytter ut. 

Anonymkode: 1f9c2...5bd

• Liker 2
Skrevet

Du skal i alle fall ikke ha dårlig samvittighet for at han lurte deg. 

Opplevd det samme. Jeg traff en kar som jeg trodde var singel, og fikk ingen indikasjon på at han var i et forhold. Etter en stund (og etter at vi hadde hatt sex), så ble han plutselig veldig opptatt av at vi skulle holde kontakten litt mellom oss.... 

Mine alarmklokker gikk jo selvsagt av, og etter litt granskning, fant jeg ut av at han var i et godt etablert forhold med ei som studerte i utlandet... stakkars dame. :( Nå trengte aldri jeg å si noe til dama, da jeg ikke var klar over at vi liksom var hemmelige før det her.. så det kom frem da hun kom hjem på neste permisjon/ferie, da jeg hadde fortalt om denne karen til en venn av meg, som da kjente henne, og fortalte det til henne (uten å gi mitt navn). 

Om du velger å si noe, så vær forberedt på kaos. Jeg ble meldt og ringt ned så til de grader av denne mannen, som var rasende på meg. Endte med at jeg blokkerte han, for jeg ville ikke ha noe mer med han å gjøre. Men jeg er glad for at dama fikk greie på hvilken dritt hun var sammen med, slik at hun kunne ta et informativt valg. Tror faktisk de er sammen enda. 

Anonymkode: 741e8...dd8

• Liker 4
Skrevet

Du starter jo med å si at de ikke skulle skilles enda pga barna, da er vel ikke disse bildene noe underlig i det hele tatt! La det ligge. 

Anonymkode: 40485...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...