AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Del Skrevet 28. september 2021 Helt ærlig? Betyr det noe? Mye? Ikke? Jeg tror ikke min mann bryr seg så mye. Han kommer alltid. Jeg ca 30% av gangene. Og han har aldri spurt om han skal fullføre meg etterpå. Er det ego? Unormalt? Jeg hae sagt at jeg ikke trenger å komme hver gang. Nyter det uansett. Men litt mer innsats fra han hadde jeg satt pris på. Sier jeg ikke kommer så fort og lett som han. Vi har forresten vært gift i 15 år, og det har alltid vært slik. Men nå har jeg fått mer sexlyst og vil komme mer. Mulig han er bortskjemt? Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: d3cc0...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet 28. september 2021 #2 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt ærlig? Betyr det noe? Mye? Ikke? Jeg tror ikke min mann bryr seg så mye. Han kommer alltid. Jeg ca 30% av gangene. Og han har aldri spurt om han skal fullføre meg etterpå. Er det ego? Unormalt? Jeg hae sagt at jeg ikke trenger å komme hver gang. Nyter det uansett. Men litt mer innsats fra han hadde jeg satt pris på. Sier jeg ikke kommer så fort og lett som han. Vi har forresten vært gift i 15 år, og det har alltid vært slik. Men nå har jeg fått mer sexlyst og vil komme mer. Mulig han er bortskjemt? Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: d3cc0...24d Jeg har trent på å holde ut. Dama får alltid minst en orgasme før jeg kommer. Jeg nyter å se at hun kommer. Det er fantastisk🙂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 28. september 2021 #3 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg gjør mitt beste for at enhver partner skal komme - da det er min ypperste tenning. Dog kan man ha god sex uten orgasme og dårlig med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Del Skrevet 28. september 2021 Om hun kommer 1 eller flere ganger varierer. Men, at jeg venter til hun viser tegn til å være ferdig - 90% av gangene. De andre 10% er når hun egentlig er for trøtt, men bare må kjenne meg inni seg, litt nærhet før en god natt søvn. Jeg er nok litt vell stor for kjappiser. Liker ikke at hun får vondt. 23/18 over og ut. Anonymkode: 6b15a...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Del Skrevet 28. september 2021 Likestilling, ansvar for egen orgasme. Anonymkode: 70bf7...57a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Del Skrevet 28. september 2021 Har opplevd partnere som ikke tenkte spesielt på det men det var kanskje også fordi jeg på den tiden ikke hadde noen krav. For meg var det en tid nok at han kom fordi det i seg selv var så sykt sexy. Med min nåværende partner kommer jeg nesten hver gang men det er fordi jeg VIL og gjør jobben for det. Han gjør en stor jobb også men jeg klarer sjeldent å komme kun med hans hjelp uansett hvor godt han gjør ting. Han elsker å se meg holde på og komme. Det samme gjør jeg for han. Heldigvis for meg er det en god del lettere å få han til å komme så jeg nyter det ❤️❤️❤️ Sett krav. Vi mennesker tar ting for gitt selv om vi ikke nødvendigvis mener det. Anonymkode: 8bc17...62d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Likestilling, ansvar for egen orgasme. Anonymkode: 70bf7...57a menn som det fortjener ikke fitte Anonymkode: 49a6c...1d4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Del Skrevet 28. september 2021 Mannen er opptatt av at jeg skal komme også, så han passer på at jeg kommer først, gjerne flere ganger. Anonymkode: 4a506...6a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2021 #9 Del Skrevet 28. september 2021 Selvfølgelig skal en kvinne få sine orgasmer, så mange hun klarer + en til er mitt motto. Så derfor gir jeg orgasmegaranti på lik linje med kondommeriet. Men jeg er avhengig at hun gjør som jeg sier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doktor Dyregod Skrevet 29. september 2021 #10 Del Skrevet 29. september 2021 Er jo ikke noe gøy hvis hu ikke kommer i mål. Hvis ikke hu kommer, så er jeg ikke fornøyd med egen innsats. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #11 Del Skrevet 29. september 2021 Katten.2.0 skrev (5 timer siden): Jeg gjør mitt beste for at enhver partner skal komme - da det er min ypperste tenning. Dog kan man ha god sex uten orgasme og dårlig med. har du vært borti kvinner som mangler trening og ikke er i takt? Anonymkode: 8b534...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #12 Del Skrevet 29. september 2021 Ønsker selvfølgelig at ho skal komme og ha en god orgasme. Om jeg ikke kommer, er greit og ikke so nøye for min del. Anonymkode: 89715...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #13 Del Skrevet 29. september 2021 Ja. Sex'en er fra start til slutt lagt opp for at hun skal komme. Jeg kommer uansett. Dvs langt forspill som handler om å gjøre henne klar. Stimulering av klitt under samleie og at jeg holdet igjen til hun er i mål + 1 sekund😅 Vi velger en stilling hvor hun kan få orgasme. Jeg tipper dette er det normale. Anonymkode: 40817...69e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 29. september 2021 #14 Del Skrevet 29. september 2021 Vi prøver å komme i mål begge 2😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 29. september 2021 #15 Del Skrevet 29. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: har du vært borti kvinner som mangler trening og ikke er i takt? Anonymkode: 8b534...f9b Ja? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #16 Del Skrevet 29. september 2021 Både og. Som oftest er målet at hun skal komme under penetrering, noe som innebærer at hun må bli gjort klar FØR vi er i gang med puling. Men noen ganger er det deilig å tenke på seg selv, så kanskje hver 10 gang vi har sex, så ønsker jeg å gå mer rett på. Men så klart ikke noe problem å hjelpe henne til orgasme etter det. Anonymkode: f5ffe...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #17 Del Skrevet 29. september 2021 Hun skal selvfølgelig også komme. Helst først, da jeg vet at jeg er utslått etterpå. Hun kan få en energiboost av det. Anonymkode: 0491e...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #18 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Sex'en er fra start til slutt lagt opp for at hun skal komme. Jeg kommer uansett. Dvs langt forspill som handler om å gjøre henne klar. Stimulering av klitt under samleie og at jeg holdet igjen til hun er i mål + 1 sekund😅 Vi velger en stilling hvor hun kan få orgasme. Jeg tipper dette er det normale. Anonymkode: 40817...69e Huff, dette hørtes kjipt ut. Og tror ikke det er det normale. Anonymkode: 475a6...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. september 2021 #19 Del Skrevet 29. september 2021 Selvfølgelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #20 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, dette hørtes kjipt ut. Og tror ikke det er det normale. Anonymkode: 475a6...e2f Takk for omtanken, men det er ikke kjipt. Jeg bryr meg egentlig ikke om det er normalt. Hun trenger mest stimuli for å komme i mål. Jeg tenner på å stimulere henne, så for oss er det vinn vinn. Anonymkode: 40817...69e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå