miss77 Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Noen som har gode/dårlige erfaringer med ansiktsmasker fra Dermalogica? Har til tider ganske tørr hud, og er derfro viktig at maskene ikke er alt for uttørkende.
Shoegal Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Skin hydrating mask er en kjempegod fuktighetsmaske, og passer derfor ypperlig til tørr hud Den eksfolierende masken er også god, men selv bruker jeg heller Skin Prep Scrub, som er en peeling. (Personlig synes jeg for øvrig det viktigste når det gjelder å unngå tørr hud, er å bruke riktig rens(og selvsagt fuktighetskrem). Ultracalming cleanser er veldig god!)
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Skin hydrating mask er en kjempegod fuktighetsmaske, og passer derfor ypperlig til tørr hud Den eksfolierende masken er også god, men selv bruker jeg heller Skin Prep Scrub, som er en peeling. (Personlig synes jeg for øvrig det viktigste når det gjelder å unngå tørr hud, er å bruke riktig rens(og selvsagt fuktighetskrem). Ultracalming cleanser er veldig god!) ← Jeg er også fornøyd med fuktighetsmaken,men har prøvd bedre-til en billigere penge. Jeg kjøper inn Multivitamin masken i ny og ne(om jeg har en del penger til overs).Altså,den er dyr,men veldig drøy. Huden blir myk og får sikkerlig glød! Bruker den som fuktighetsmaske og sånn før-ut-på-byen-maske. Og faktisk som nattkrem i noen dårlige perioder-og da blir huden frisk og "ny" igjen. Har også prøvd den Skin Refining Masken(heter den ikke noe sånt?) og den renset huden godt,men den ble liksom ikke tørr slik med andre masker. Nå har jeg en halv tube med rensemasken og litt igjen av Multivitamin masken og bruker hver av dem ca. to-tre ganger i mnd+Multivitamin noen peridoder om natten. Vet ikke helt om man skal det da..?!
Shoegal Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Man kan absolutt bruke multivitaminmasken om natten, men vær obs på at den kan virke litt uttørrende på huden.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 Man kan absolutt bruke multivitaminmasken om natten, men vær obs på at den kan virke litt uttørrende på huden. ← uttrørrende....Synes huden blir mykere av den jeg. Virker ikke uttørrende på meg,som har tørr hud. Er ikke det en slags fuktighetsamske da? men selvfølgelig...man reagerer jo veldig forskjellig på produkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå