AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Hvordan oppbevares gassgrillen gjennom vinteren på en forsvarlig måte? Jeg har en Weber som har eget trekk som beskytter mot regn og så har jeg mulighet å ha grillen under tak, men ikke 100% beskyttet mot snø. Vi har nemlig hatt 20-30cm snø under taket når det blåser voldsomt. Jeg er mest usikker om selve gassbeholderen - tåler den å være i garasje som ikke er isolert, men det kan bli kuldegrader? Jeg har ikke veldig lyst å ha den inne i huset nemlig. Hvordan løser dere det? Anonymkode: afafc...787
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Vi har den ute på balkongen, det er tak over men det snør absolutt inn og er minusgrader. Har ikke tenkt over at det ikke skulle være ok egentlig. Den funket fint sommeren etter iallfall (både grill og gass) Anonymkode: e813e...944 1
newman01 Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 (endret) Selve grillen står fint utendørs så lenge den har trekk over seg. Man kan skru av gasslangen og lagre denne innendørs. Så blir den ikke morken og sprø pga ugunstige temperaturer og varer noen år ekstra. Gassflasker kan stå utendørs, men da bør du sette på proppen/lokket igjen så det ikke kommer fuktighet ned i ventilen. Eller under et trekk. Endret 29. september 2021 av newman01
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Her står grillen og gassbeholderen under trekk ute hele vinteren. Den står riktignok under tak. Men nå er det knapt snø og ikke blir det så veldig kaldt heller her. Anonymkode: ea6ce...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå