AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Har hatt litt krampaktige menssmerter av og på den siste uken/de siste to ukene, det varer ikke veldig lenge og jeg kjenner aktivitet før og etter. Men er det normalt? Når det står på så er det ganske ubehagelig, og jeg kan ikke huske å ha kjent på dette i forrige svangerskap. Anonymkode: 76a78...5a2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Ligamentsmerter, helt normalt ☺️ Anonymkode: a0aa2...a69
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligamentsmerter, helt normalt ☺️ Anonymkode: a0aa2...a69 Nei, det er ikke ligamentsmerter. Jeg vet smertelig godt hva ligamentsnerter er, og dette er smerter på samme vis som når jeg har mensen og skjer når jeg sitter helt i ro uten å røre en muskel. Det er ganske ubehagelig med hvert og kan stråle litt bak mot korsryggen. Anonymkode: 76a78...5a2
Brud2014 Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Kan det være kynnere? Man kjenner som regel mer til de som flergangsfødende enn førstegangs. Jeg har litt mensmurringer når jeg har kynnere nå (3. svangerskap, 30+4). Føles annerledes enn i de forrige svangerskapene. Hvis de blir regelmessige og vonde eller ikke stopper ved endring av aktivitet, så ville jeg ha ringt føden for sikkerhets skyld. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har hatt litt krampaktige menssmerter av og på den siste uken/de siste to ukene, det varer ikke veldig lenge og jeg kjenner aktivitet før og etter. Men er det normalt? Når det står på så er det ganske ubehagelig, og jeg kan ikke huske å ha kjent på dette i forrige svangerskap. Anonymkode: 76a78...5a2 Jeg hadde litt mer av dette i andre svangerskap enn første. Bare følg med så det ikke går over i rier. Anonymkode: 95c2f...169
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ligamentsmerter, helt normalt ☺️ Anonymkode: a0aa2...a69 🙄 Anonymkode: 95c2f...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå