Smashing Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 (endret) Synes bare at den nye låta til Coldplay, fix you, er aldeles nydelig. Så fin tekst og konge sang. Les bare dette: When you try your best but you don't succeed When you get what you want but not what you need Innlegget er endret i henhold til våre regler om kopirett. Link heller til teksten hvis du vil vise den i sin helhet! Newt-moderator Dere som ikke har hørt denne sangen må bare høre den. Noen andre som liker denne sangen? Jeg har ekstremt lyst å gå på konsert, men den er utsolgt...... Endret 29. september 2005 av Newt
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Trenger ikke fjerne noe her. Det eneste lover om kopirett krever er at link til siden legges ved nederst her.
Smashing Skrevet 30. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2005 Jeg trodde jeg hadde lov å legge det ut.. Ja, ja. Her er linken for dere som vil lese teksten:) http://www.coldplaying.com/modules.php?op=...rtid=296&page=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå